صدرحاج سیدجوادی: حمله به کروبی یادآور حمله به خانه مصدق و آیت الله منتظری است

عضو شورای مرکزی نهضت آزادی در تماس تلفنی با مهدی کروبی ضمن محکوم کردن حوادث هفته اخیر "تحت لوای نیروهای انتظامی"، آن را با یورش های حکومت به بیت آیت الله منتظری در سال 76 و حمله "شعبان بی‌مخ‌ها برای غارت منزل مصدق" مقایسه کرد و گفت: گویا امروز نوبت شما آقایان شده است.

به گزارش جرس احمد صدرحاج سیدجوادی در این تماس تلفنی اظهار داشت: از دوران بعد از مشروطه همواره حاکمان گله ای از این شعبان بی مخ ها داشته اند که یک روز برای غارت منزل دکتر مصدق می فرستادند و روزی برای توهین و حمله به مهندس بازرگان، یکبار در پناه حمایت نیروهای امنیتی و سپاه به بیت آیت الله منتظری حمله می کردند و گویا امروز نیز نوبت شما و بزرگانی چون آیات عظام صانعی و دستغیب است.

وی ادامه داد: همین که در روز ماه مبارک رمضان این افراد به مسجد حمله می کنند یا به روایت رسانه های خودشان ناسزا و تهمت به شما و دیگر همراهان شجاع جنبش سبز می گویند، نشانگر مرام و مسلک و اعتقادات آنهاست.

صدر حاج سید جوادی با بیان این که "این رفتارها بیش از آنچه نشان از قدرت کودتاچیان باشد ناشی از ترس آنان است"، گفت: این رفتارها بیش از آنچه نشان از قدرت کودتاچیان باشد ناشی از ترس بیش از اندازه شان از حرکت‌های مردمی و تکرار صحنه های افتخار آمیزی چون حضور گسترده هواداران جنبش در راهپیمایی روز قدس سال گذشته است.

0 comments:

ارسال یک نظر