روایت شاهدان عینی از نارضایتی ماموران پلیس از اقدامات لباس شخصی های مسلح

با گذشت ساعت ها از حملات بسیجیان مسلح و لباس شخصی‌ها به منزل مسکونی مهدی کروبی، شاهدان عینی از تخلیه آن منطقه توسط ماموران نیروی انتظامی و استقرار نیروهای آنان در محل خبر داده و از نصب درب فلزی قطور و بزرگی در مقابل مجتمع مسکونی کروبی گزارش می دهند.

گفتنی است طی روز های اخیر بویژه از پنج شنبه یازدهم شهریورماه، بسیجیان مسلح با تیرندازی و پرتاب کوکتل مولوتوف به منزل کروبی حمله کرده و موفق به شکستن در ورودی منزل وی شده بودند؛ که با مقاومت محافظان و تیراندازی هوایی نتوانستند به طبقات راه یابند.

این حملات تا اوایل بامداد جمعه ادامه داشته، تا اینکه نهایتا ماموران یگان ویژه نیروهای انتظامی در محل مستقر شده و با پاکسازی محل، شروع به نصب درب بزرگ قطور و فلزی در مقابل منزل مسکونی کروبی نمودند.

گزارش منبع خبری جرس همچنین خاطرنشان کرد "ماموران انتظامی رفتاری بسیار خسته و عصبی داشته و از اقدامات لباس شخصی ها و بسیجیان شدیدا ابراز ناراضی می کردند، همزمان از بی فایده بودن اقدامات امنیتی خود گله می کردند"، چرا که بسیجیان تا کنون در کمال امنیت و آرامش به اقدامات توهین آمیز و تخریبی خود ادامه داده و قبل از تخلیه محل، اعلام بازگشت مجدد به صحنه کرده بودند.

0 comments:

ارسال یک نظر