عسگراولادی: نگرانیم ولایت در درون دولت، سست شود

حبیب الله عسگراولادی از "سست شدن تولی به ولایت در درون دولت یا کنار آن" ابراز نگرانی کرد. وی گفت که این نگرانی را به احمدی نژاد نیز منتقل کرده است.

به گزارش فارس، حبيب الله عسگر اولادي در خصوص ملاقات اخيرش با احمدی نژاد گفت: در اين جلسه به رئيس جمهور گفتم که همراهان شما و همفكران شما در تولي به ولايت امتحان خوبي پس نمي‌دهند؛ شما مراعات مي‌كنيد اما همراهان شما مراعات نمي‌كنند و مجموعه ما نگران اين هستند كه تولي به ولايت از درون دولت و يا كنار دولت سست شود. 

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري خبر داد که احمدی نژاد معتقد است كه "بايد اصولگرايي را باز تعريف کرد". 

عسگراولادي ادامه داد: به رئيس جمهور گفتم كه اصولگرايي‌اي كه يك طرف آن آقاي هاشمي رفسنجاني و طرف ديگر آن آقاي احمدي‌نژاد باشد، مطلوب نيست و با مزاح به ايشان گفتم كه احمدي‌نژاد مي‌گويد تعداد اندكي اصولگرا هستند و هاشمي مي‌گويد كه همه اصول‌گرا هستند و سپس رئيس جمهور گفت كه اصولگرايي چيست و چه كسي بايد تعريف كند كه به ايشان گفتم « مقام معظم رهبري»؛ چراكه شما و آقاي هاشمي تعريف خاص خود را از اصولگرايي داريد و تعريف رهبري از اصولگرايي، فوق‌ همه جناح‌ها ست. 

وي در ادامه اين گفتگو تاکید کرد: هيچ مسئله مبهمي امروز باقي نمي‌ماند مگر اينكه از ولي‌فقيه فاصله بگيريم و در حال حاضر به جهت وجود ولي فقيه، مسلمين و اهل ايمان در ايران و جهان در بهترين مواضع هستند. 

عسگراولادی افزود: ما از صدر انقلاب چند نمونه از اختلاف سليقه خواص را شاهد بوده‌ايم و اين مسئله جديدي نيست، اما آنچه كه مردم را نگران مي‌كند، رسانه‌اي كردن اختلاف‌سلايق در ميان خواص است و موجب شادشدن دشمن مي‌شود. وی گفت:  طبيعي است كه رئيس‌جمهور سليقه‌اي در اجرا داشته باشد و رئيس مجلس نيز در تقنين و قانون‌گذاري سليقه‌اي مخصوص به خود را اعمال كند و حتي اين دو قوه سليقه‌اي غير از رئيس قوه قضائيه داشته باشند، اما اين اختلافات را بايد خصوصي حل كنند و نبايد به رسانه‌ها منتقل كنند. 

این چهره برجسته محافظه کاران با بيان اينكه با شنيدن استدلال‌هاي روءساي قوا جاي نگراني وجود ندارد، گفت: "هيچ يك از سه قوه حرف بي‌ربطي نمي‌زنند، اما وقتي رسانه‌اي مي‌شود رسانه‌ها روي آن بافت جديدي مي‌گذارند كه اين بافت جديد فاصله بين انها را نشان مي‌دهد" وی در عین حال یادآوری کرد که " تندروي توسط بعضي از رسانه‌هاي منسوب به رئيس‌جمهور، قوه قضائيه و مجلس صورت مي‌گيرد كه آنها خود نيز راضي نيستند". 

عسگر اولادي به مواضع اصلاح‌طلب‌ها و روزنامه هاي زنجيره‌اي‌ اشاره كرد و ادامه داد: آنها تنها نيستند بلكه شريك افراطي دارند و شريك افراطيشان در مجموعه اصولگرايان است كه بايد خودشان را كنترل كنند. وی افزود: اگر به فرمايشات مقام معظم رهبري دقت كنيم همين مسئله را فرمودند كه «اين برادراني كه با ما بودند و الان نيستند و نگفتند فتنه‌گراني كه فتنه كردند» لذا من معتقدم برخي اصلاح‌طلبان قابل اصلاح هستند. 

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري اضافه كرد: اگر كساني در زندان مي‌گويد كه ما اشتباه كرديم و تقلبي نشده، نبايد به آنها بگوييد كه ديروز چه غلط‌ هايي كرده‌ايد چراكه اين حرف را هم قبلا رهبر معظم انقلاب چراغش را روشن كرده است. 

وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر تاكتيك بودن اين اقدامات فتنه‌گران بعد ازطردشدن از ميان مردم براي بازيابي چهره خود بيان‌داشت: همان‌گونه كه خداوند در قرآن مي‌فرمايند «اينها چون در تنگنا قرار گرفته‌اند‌، مي‌گويند ما ايمان آورديم» در حالي‌ كه نبايد گفت مومن نيستيد، لذا بايد اجازه داد از اين حالت بيرون آيند. 

عسگر اولادي با بيان اينكه دشمن اميد زيادي به جريان فتنه بسته بود، عنوان‌كرد: دشمن در حال حاضر اميد سابق را ندارد؛ چراكه بسياري از افرادي كه در مجموعه فتنه‌گران قرار داشتند راه خود را جدا كردند و اين اشخاص خطاكار به خطاي خود اذعان دارند. 

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به موضوع « توٌابين»، يادآور شد: شهيد لاجوردي آنها را به نمازجمعه مي‌آورد و به «درياچه تار» مي‌برد و خودش نيز همراه آنها مي‌رفت، شهيد لاجوردي از من خواست يك شب از سال به اوين بروم و براي توٌابين صحبت كنم كه در آن سخنراني برق رفت و پس از روشن شدن فضا ديدم كه لاجوردي مثل نگين انگشتر وسط توٌابين نشسته است. 

وي ادامه داد: بنده گفتم شما به چه اعتمادي بين آنها نشسته‌ايد چرا كه ممكن است تعدادي از آنها متعرض شوند و در تاريكي شما را خفه كنند و ايشان در جواب گفت كه شما اين جوان‌ها را نمي‌شناسيد و آنها فريب خورده بودند و در حال حاضر نيز بعضي‌ از همان توابين اكنون در مسئوليت‌هاي خود ساليان درازي است كه در كشور خدمت مي‌كنند. 

0 comments:

ارسال یک نظر