همسر حسین نورانی نژاد: بگذارید پیام میرحسین، رهنورد و سایر بزرگان به اعتصاب کنندگان برسد

پرستو سرمدی همسر حسین نورانی نژاد، یکی از 17 زندانی که بیش از 10 روز است در اعتصاب غذا به سر می برند، خواسته است تا اجازه داده شود پیام افرادی که درخواست شکستن این اعتصاب را دارند، به گوش زندانیان برسد.

سرمدی در وبلاگ شخصی اش می نویسد: بیشتر از 10 روز از اعتصاب غذای عزیزانمان می گذرد. روشن است هر چقدر هم اعتصاب کنندگان روح بزرگ و اعتقادات محکمی داشته باشند که دارند؛ باز هم جسم یاری نمی کند و نرسیدن مواد مورد نیاز حیات، آسیب های جدی به آنها خواهد زد.

او در ادامه آورده است: تمام نگرانی ما و دیگر خانواده های اعتصاب کنندگان هم همین است و تنها خواسته ما از ابتدا بازگرداندن اعتصاب کنندگان به بند عمومی 350 و برقراری تماس با آنها بود تا از عزیزانمان بخواهیم به رغم حقی که دارند اعتصاب شان را بشکنند. آیا تامین این خواسته آن قدر سخت است که عدم توجه به آن چنین بحرانی بیافریند و شاید فاجعه ای به بار آورد؟

سرمدی همچنین می نویسد: آیا این خیلی خواسته بزرگی است که بخواهیم به جای تهدید مادرانی که حتی لحظه ای جسم بی حال فرزندانشان از جلو چشمانشان نمی رود ، اجازه دهید آنها با فرزندانشان صحبت کنند تا پیام هم وطنانشان را به آنها برسانند و بگویند این سرزمین برای آباد شدن به بزرگانی چون شما نیاز دارد پس بیایید در کنار ما سالم بمانید.

همسر نورانی نژاد ادامه می دهد: این خیلی خواسته بزرگی است که بگذارید با عزیزانمان سخن بگوییم تا پیام موسوی و رهنورد سبز، آیت الله بیات زنجانی، عبدالله نوری، مادر سهراب همیشه زنده، فعالان جنبش زنان ، زندانیان رجایی شهر و بند زنان و همه هم وطنانمان که امروز خانواده زندانیان شده اند را به آنها برسانیم و بگوییم به خاطر ایران زنده بمانید.

گفتنی است روز گذشته شش نفر از نیروهای امنیتی با حضور در منزل مادر حسین نورانی ن‍ژاد، ضمن گرفتن تعهد، او را تهدید بازداشت کردند.

علی ملیحی فعال دانشجویی و عضو ادوار تحکیم وحدت، حسین نورانی نژاد روزنامه نگار و عضو جبهه مشارکت، علی پرویز فعال دانشجویی، حمیدرضا محمدی فعال سیاسی، جعفراقدامی فعال مدنی، بابک بردبار عکاس خبری، ضیا نبوی دانشجوی محروم از تحصیل، کوهیار گودرزی فعال حقوق بشر و وب نگار، مجید دری فعال دانشجویی، غلامحسین عرشی و محمد حسین سهرابی راد و پیمان کریمی آزاد از دیگر زندانیان منتقل شده به سلول انفرادی هستند که از دوازده روز پیش در اعتصاب غذا به سر می برند.

0 comments:

ارسال یک نظر