آیت الله وحید خراسانی: باید به همت نیروی انتظامی، اصول عقائد مردم حفظ شود

آیت الله وحید خراسانی با تاکید بر اهمیت امنیت در جامعه خاطر نشان کرد: باید به همت نیروی انتظامی، اصول عقائد مردم حفظ شود.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید همچنین گفت: ان‌شاءالله با این نیتی که شما دارید، جرایم نه تنها به حداقل می‌رسد بلکه به صفر خواهد رسید، شما توفیق پیدا کرده‌اید که متصدی کاری باشید که بسیار مهم است و آن، امنیت است؛ در حالی که از نظر انسان گرسنگی بالاترین درد است، ولی خداوند در قرآن خوف را بر این امر مقدم شمرده است، یعنی اول امنیت بعدی سیری.

آیت الله وحید خراسانی  گفت: فقر در جامعه غوغا می کند.
 
وی ادامه داد: خدمت در راه امنیت در نزد خداوند اجرا دارد، امنیت شعبی دارد و رسیدن به همه‌ آنها مهم است، امنیت شامل امنیت مادی، اخلاقی و افکاری است که امنیت افکاری بر همه مقدم است؛ امنیت افکاری این است که ان‌شاءالله شما باید کاری کنید که در این مملکت مجالسی که موجب انحراف اعتقادی مردم است برچیده شود.
 
این مرجع تقلید افزود: باید به همت نیروی انتظامی، اصول عقائد مردم حفظ شود، محافل تبلیغ مسیحیت، بهائیت، وهابیت، صوفی‌گری و ... ان‌شاءالله باید به همت نیروی انتظامی برچیده شود، آفت مهم فکری از این مجالس و مخافل پیدا می‌شود، آنها مفسد و بزرگ‌ترین مخل امنیت کشور هستند.
 
وحید خراسانی با اشاره به امنیت اخلاقی، خاطرنشان کرد: فقر در مردم غوغا می‌کند، غالب مردم گرفتار فقر هستند؛ آن وقت دخترها و پسرها به ثمر می‌رسند. اینها زندگی می‌خواهند لذا روز به روز مفاسد اجتماعی بیشتر می‌شود، آنچه وظیفه‌ شماست این است که از گسترش مفاسد اجتماعی و اخلاقی جلوگیری کنید و ان‌شاءالله به همت شما این معضل از قم ریشه‌کن شود.
 
این استاد حوزه توصیه کرد: شما عزیزان دو نکته را از دست ندهید اول اتکاء به خداوند که مبدا وجود است و دوم امام زمان (عج) که واسطه فیض است. نیروها را طوری تربیت کنید که به نماز و توسل به امام زمان (عج) بیشتر اهمیت دهند و ان‌شاءالله به کمک این دو به مقصد اعلاء خواهید رسید.

0 comments:

ارسال یک نظر