رامين: در مجموع آقاي احمدي‌نژاد يك رسانه بالقوه در گستره جهاني هستند

معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: موضوع چاپ آگهي‌هاي دولتي به صورت صرف در روزنامه ايران منتفي شده است و دولت مجددا دستور داد كه آگهي‌ها با يك روال منطقي به همه روزنامه‌ها داده شود.

به گزارش فارس، محمدعلي رامين امروز اظهار داشت: در خصوص اطلاع‌رساني در دولت احمدي‌نژاد و در ارتباط با خدماتي كه به جامعه ارائه مي‌شود خود ايشان وظيفه اطلاع‌رساني را ندارند.

وي ادامه داد: اما افراد و مجموعه دستگاه‌هايي كه وظيفه اطلاع‌رساني را داشتند به دلايل مختلف توانايي لازم را نداشتند كه يكي از دلايل اين بوده كه شايد حجم خدمات ارائه شده بيش از ظرفيت اطلاع‌رساني‌ها بوده است.

معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادعا کرد: ولي در مجموع آقاي احمدي‌نژاد يك رسانه بالقوه در گستره جهاني هستند.

وي با ادعای نقد‌پذير بودن احمدي‌نژاد، اظهار عقیده کرد: آقاي احمدي‌نژاد فرد نقدپذيري هستند و اگر مي‌خواهيد تقدير و تشكر ايشان را داشته باشيد هرچه نقد و پيشنهاد و راهكار داريد به ايشان ارائه دهيد.

وي در ادامه با اشاره به لغو آيين‌نامه چاپ آگهي‌هاي دولتي فقط در روزنامه ايران بيان داشت: موضوع چاپ آگهي‌هاي دولتي به صورت صرف در روزنامه ايران منتفي شده است و دولت مجدد دستور داد كه آگهي‌ها با يك روال منطقي به همه روزنامه‌ها داده شود.

پیش تر مدیران مسئول برخی از روزنامه ها عنوان کرده بودند که دولت محمود احمدی نژاد نهادها و سازمان های زیرمجموعه خود را موظف کرده است که آگهی های خود را فقط در اختیار روزنامه ایران قرار دهند و از چاپ آگهی در سایر رسانه ها خودداری کنند.

در پی انتشار این مطلب مدیران مسئول ۱۷ روزنامه در نامه ای به محمود احمدی نژاد، خواهان "رفع تبعیض" در واگذاری آگهی های دولتی شده اند.

اطلاعات، کیهان، خراسان، دنیای اقتصاد، پویا و قدس از جمله روزنامه هایی هستند که مدیران آنها طی نامه ای به تصمیم دولت اعتراض کرده اند.

آنها می گفتند که دستور اعطای آگهی ها به روزنامه رسمی دولت در یکی از بندهای ابلاغیه بودجه سال ۱۳۸۹ گنجانده شده و می تواند آسیب جدی به مطبوعات وارد کند.

0 comments:

ارسال یک نظر