مطهری: کوچک‌زاده در تجمع سازمان داده شده در مقابل مجلس نقش اساسی داشت

کوچک زاده جاسوزنی فلزی حاوی سوزن و گیره را محکم به طرف من پرتاب کرد

نماینده مردم تهران گفت: آقای کوچک زاده که در ردیف جلوی ما قرار دارد از اوایل جلسه در اعتراض به سخنان آقای دلخوش و نیز رئیس جلسه که با اشاره به حادثه روز قبل از حیثیت مجلس دفاع کرده بودند فریادها می کشید و برای اطرافیان خود سرسام ایجاد کرده بود و از طرفی در تحریک افراد حاضر در تجمع سازمان داده شده روز قبل علیه مجلس نقش اساسی داشت.

به گزارش تابناک، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ارسال مطلبی در مورد مسائل پیش آمده در جلسه روز چهارشنبه مجلس و درگیری لفظی ایجاد شده بین خود و مهدی کوچک زاده دیگر نماینده مردم تهران توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است.

در مطلب ارسالی علی مطهری آمده است: نظر به مطالبی که در برخی رسانه ها درباره سخنان این جانب در صحن علنی مجلس در روز چهارشنبه ۸۹/۴/۲ منتشر شد، توضیحی را به عرض ملت شریف ایران می رساند.

متن کامل توضیحات علی مطهری به این شرح است:

اینجانب در مخالفت با یک فوریت "طرح معتبر بودن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی" صحبت می کردم. پس از بیان استدلال های خود و اینکه اساسا نیازی به این طرح نیست زیرا اگر مصوبه مجلس اشکالی داشته باشد شورای نگهبان ایراد خواهد گرفت، به سخن مطرح کننده محترم این طرح اشاره کردم که گفته بود یکی از اهداف این طرح حل مشکل اصول گرایان است که متهم به ضدیت با ولایت فقیه شده اند. گفتم اصول گرایان مشکلی جز برخی از همین نمایندگانی که این طرح را ارائه و دیروز در مقابل مجلس آن برنامه را علیه مجلس اجرا کردند، ندارند.

آقای کوچک زاده که در ردیف جلوی ما قرار دارد از اوایل این جلسه در اعتراض به سخنان آقای دلخوش و نیز رئیس جلسه که با اشاره به حادثه روز قبل از حیثیت مجلس دفاع کرده بودند فریادها می کشید و برای اطرافیان خود سرسام ایجاد کرده بود و از طرفی در تحریک افراد حاضر در تجمع سازمان داده شده روز قبل علیه مجلس نقش اساسی داشت.

لذا خود به خود و بدون این که از قبل طراحی کرده باشم نام ایشان بر زبانم جاری شد و از آنجا که ما دو سه سالی در دبیرستان علوی همکلاس بودیم و در آن زمان نام خانوادگی ایشان کوچکف بود و ایشان را به این نام صدا می زدیم، طبق عادت مالوف، در ادامه سخنم گفتم "افرادی مانند آقای کوچکف" و طبعا مجبور شدم توضیح کوتاهی راجع به نام ایشان بدهم.

در اینجا آقای کوچک زاده جاسوزنی فلزی حاوی سوزن و گیره را محکم به طرف من پرتاب کرد که به پشت مانیتور میز این بنده اصابت کرد به طوری که یک لحظه احساس کردم مانیتور شکست که اگر به صورت اینجانب اصابت می‌کرد معلوم نبود چه بلایی بر سر من می آمد.

من اعتنا نکردم و به حرف خود ادامه دادم، اما ایشان از جای خود بلند شد و به سوی من آمد، گویی که قصد جان مرا دارد و حرف هایی زد که یادم نیست چه گفت. در اینجا ظاهرا من چند کلمه‌ای گفته بودم که خارج از ادب بود و البته در مجلس شنیده نشد و فقط کسانی که از رادیو گوش می دادند شنیدند و محتوای آن "بنشین" و "ساکت باش" و کلمه دیگری بود که معنی آن را نمی دانم و جالب است که برخی روزنامه ها و سایت ها فقط به همان چند کلمه پرداخته بودند.

حتی وقتی یکی از دوستان که از رادیو گوش کرده بود به من گفت چنین کلماتی گفتی، گفتم اصلا یادم نیست و اگر گفتم در یک شرایط غیر عادی بوده است.

به هر حال هیچ کس جز معصومین از خطا و گناه مصون نیست و اگر آقای کوچک زاده از آن چند کلمه که شاید خودشان هم نشنیده اند و فقط رسانه ها مطرح و بزرگنمایی کردند ناراحت شده اند از ایشان عذرخواهی می‌کنم

0 comments:

ارسال یک نظر