نامه فرزند داوود سلیمانی به پدر دربندش: تو را به جرم احترام به دانشجویان در بند کردند

علی سلیمانی فرزند داوود سلیمانی، به مناسبت روز پدر، نامه‌ای خطاب به پدر زندانی‌اش منتشر کرد.

به گزارش تحول سبز، وی در نامه‌اش نوشته است: تو را به جرم صداقت و احترام به دانشجویان در بند کردند، هر روز که می‌گذرد با خود می‌گویم این چه گناه کبیره است که بعد از یکسال؛ حتی یک روز، نه یک ساعت و نه حتی یک دقیقه هم به تو مرخصی نمی‌دهند
 
دکتر داوود سلیمانی استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت که نزدیک به یک سال از بازداشت‌اش می گذرد در شرایط نامناسب جسمانی قرار دارد. وی از بازداشتی‌های بعد از انتخابات است که بلافاصله بعد از انتخابات بازداشت شد و حتی برای یک روز هم به مرخصی نیامده است.

متن کامل این نامه به این شرح است:

به نام پدر

بیش از یک سال است که در خانه ما جای خالی این نام وجود دارد.

دومین سالی است که روز میلاد مقتدایت علی (ع) را که به نام پدر نامیده‌اند بی‌حضور تو سپری می‌کنیم؛ و خانه بی‌حضور پدری چون تو چقدر دلگیر است…

همیشه برای ما از قران سخن می‌گفتی و از خدایی که عادل است؛ و ایمان به صداقت تو مرا بعد از یک سال هنوز امیدوار به عدالت نگه داشته است، همین یک سالی را می‌گویم که سهمیه من و بقیه اعضای خانواده از نگاهت در هر دو هفته تنها چند دقیقه است .

تو را به جرم صداقت و احترام به دانشجویان در بند کردند، هر روز که می‌گذرد با خود می‌گویم این چه گناه کبیره است که بعد از یکسال؛ حتی یک روز، نه یک ساعت و نه حتی یک دقیقه هم به تو مرخصی نمی‌دهند؟

در پایان از خدای بزرگ و عادل آزادی هر چه سریعترت را تقاضا می‌کنم.

راستی روزت مبارک!

فرزندت علی سلیمانی

0 comments:

ارسال یک نظر