تهدید همسر محمدرضا جلایی‌پور توسط نیروهای امنیتی

در حالی‌ که چهل و هشت ساعت از بی‌ خبری مطلق از وضعیت محمدرضا جلایی‌پور رییس کمپین موج سوم می‌گذرد، نیروهای امنیتی برای چندمین بار فاطمه شمس همسر وی که ساکن شهر آکسفورد در انگلستان است را تهدید کرده‌اند که او را به زودی مجبور به بازگشت به تهران خواهند کرد.

فاطمه شمس در مصاحبه با وبسایت کلمه گفت: نیروهای اطلاعات در طول چهار روز گذشته طی تهدیدهای مکرر تاکید کرده‌اند که همسر مرا مجددا بازداشت خواهند کرد و این اتفاق دو روز پیش در تهران افتاد و اکنون نیز مدام تهدید می‌کنند که به زودی شما را در تهران ملاقات خواهیم کرد.

شمس اضافه کرد: من و همسرم در ابتدا هیچ یک از این تهدید‌ها را جدی نگرفته بودیم اما روز یکشنبه وقتی که بر اساس وعده دروغ بازجو ایشان به مقابل مسجد ضرابخانه تهران برای گرفتن پاسپورتش مراجعه کرد پنج نیروی امنیتی عظیم الجثه به او حمله‌ور شدند و او را وادار به بازگشت به خانه پدری‌اش در تهران کردند و بعد از سه ساعت تفتیش و توهین او را با خود بردند.

وی به خبرنگار کلمه گفته است که تا این لحظه هیچ اطلاعی از وضعیت همسرش در دست نیست و اعضای خانواده به شدت نگران وضعیت وی هستند و از محل نگهداری او اطلاعی ندارند.

گفتنی است که حکم بازداشت محمدرضا جلایی‌پور برای سومین بار از سوی بازپرس حیدری در دادگستری مشهد صادر شده است. از چرایی این مساله هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست.

فاطمه شمس گفته است که این شخص همان کسی است که یک ماه پیش حکم بازداشت خواهر بیست و یک ساله ‌اش و همین طور عبدالله یوسف‌زادگان را صادر کرده بود.

. خانواده‌های شمس جلایی پور و یوسف‌زادگان در طول روزهای اخیر بارها و بارها نگرانی و شکایت خود را بابت بلاتکلیفی و بازی با سرنوشت جوانانشان اعلام کرده بودند. این در حالی است که این سناریو همچنان ادامه دارد.

0 comments:

ارسال یک نظر