سندش نیز جمله موجود است! - شعر طنز

مهرورزی ما چه مشهود است   جمله اوضاع رو به بهبود است

همه جا پر ز صوت داوود است    پر زمهر است و رحمت و جود است

سندش نیز جمله موجود است!

 

همه جا نعمت و فراوانی است     راحتی و خوشی و ارزانی است

نه شكنجه گر و نه زندانی است    كی نشانی ز كسر و كمبود است؟

سندش نیز جمله موجود است!

 

هیچ آزاده ای به زندان نیست      سفره ای بی نصیب از نان نیست

دل هیچ عاشقی پریشان نیست    آنچه گویم چقدر مشهود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

طبق برنامه حقوق بشر             بهر یاران قهرمان پرور

قمه، باتوم و گاز اشك آور            هدیه ها از جناب محمود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

صوت و سیمای ما چه بی طرف است!     راستی و صداقتش هدف است!

گوهری در میانهء صدف است!                بارها بهتر از هالیوود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

از امام زمان خبر دارم                       جانمازش كنار در دارم

هاله ای نور روی سر دارم                 مثل من در جهان چه معدود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

من نماینده امامانم                      منجی جان و روح انسانم

نك، نمی گویمت كه یزدانم             گفتنش این زمان كمی زود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

نوكران سپاهی و ناجا                 با بسیج و لباس شخصی ها

هست معنای "كل ملت ما"!!        ملت ما! زما چه خشنود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

شصت ملیون مابقی، اندك!                همه از انگلیس خورده كلك!

توی نوبت برای كهریزك!                     دستهاشان چه فتنه آلود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

آنچه كه مطلق است، آزادی است!!          چون گل زنبق است آزادی است

مثل من بر حق است آزادی است!           نه بود ناقص و نه محدود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

آنچه گفتم به گوش جان بسپار            هر شب و روز می كنش تكرار

شهره ام من به صدق در گفتار!!          هرچه گفتم بدان همان بود است!

سندش نیز جمله موجود است!

 

 

لینک

 

0 comments:

ارسال یک نظر