آنها نمی توانند راه مردم را در مسیر رفتن به میدان آزادی ببندند

میدان آزادی از صبح زود توسط مردم سبز ایران فتح خواهد شد

به دلیل اینکه روز 22 بهمن یک راهپیمایی حکومتی است و مرکز آن در میدان آزادی میباشد و کودتا میخواهد عده ای از افراد ناآگاه را در آن میدان جمع کند تا مانع حضور مردم در آنجا شود از اینرو باید از صبح زود در آن میدان حضور یابیم.

همان طور که در فیس بوک مهندس موسوی این هشدار داده شده است آنها نمی توانند راه مردم را در مسیر رفتن به میدان آزادی ببندند یا به بخاطر حركتشان به سمت میدان به آنها حمله كنند.

كافیست پیش از رسیدن به میدان و در خیابانهای اطراف شعار ندهیم و آرام به سمت میدان حركت كنیم.
وقتی در میدان جمع شدیم، می توانیم اعتراضها و شعارها را آغاز كنیم.

در این فضا با توجه به حضور تشریفاتی نمایندگان سفارتخانه ها و خبرنگاران رسانه های خارجی كه نمی توان آنها را از حضور در این راهپیمایی منع كرد، اعمال خشونت عریان جهت سركوب معترضین بیش از پیش سخت خواهد بود

شعارهای جنبش سبز


رفراندوم ،رفرندوم ؛ اینست شعار مردم

نه شرقی نه غربی ؛ دولت سبز ملی

دولت کودتا ، استعفا استعفا

ندائیم سهرابیم ؛ ما همه یکصدائیم

قوانین اساسی حق مسلم ماست


تجمع صلح امیز حق مسلم ماست

زندانی سیاسی آزاد باید گردد

دولت احمدی نژاد مساوی فقر و فساد

نه سازش ، نه تسلیم ، نبرد با دیکتاتور

ای آزادی، ای مفهوم بلند به قدمت تاریخ و بلندای انسان گوش کن: خیلی وقت است که برای تو تلاش میکنم شبانه روز و روزهاست که دلتنگت هستم. نام، مال، جان، آبرو و ناموس من و هرچه دارم فدای تو. شک نکن که هرگونه بتوانم از حق خودم دفاع خواهم کرد تا یاد بگیرم نباید و نمیتوانم از حق تو بگذرم. برای رسیدن به تو، از هر راه و هر سختی عبور خواهم کرد.

وعده ما حضور میلیونی 22 بهمن 1388

 

 



0 comments:

ارسال یک نظر