اعلامیه: اطلاع‌رسانی در مورد عاشورا


در مورد کشته شدن ۳۸ نفر و حمله‌ به جماران و... دانلود: pdf (چهارتایی).


دانلود: pdf (چهارتا تو یه برگه).
متن اعلامیه:

شگفتا کسانی که به بهانه جنایت پاره کردن عکس امام هر چه خواستند کردند و یاران امام و انقلاب را مورد اهانت و جسارت قرار دادند، در شب عاشورا به حسینیه جماران که بیش از هر چیز و هر جا یاد آور نام و بزرگی حضرت امام و تولیت آن در دست بیت امام است، حمله کردند و عزاداران را زدند.

شگفتا کسانی که به بهانه دست زدن و سوت زدن در عاشورا غائله راه انداختند، خود در ظهر عاشورای ماه محرم الحرام 38 تن از مردم بی دفاع که هیچ اسلحه ای در دست نداشتند را به خاک و خون کشیدند. اما در رسانه میلی آنها نشانی از حقیقت نبود و هیچیک از جنایات خود را نشان ندادند. بلکه به مصداق دزدی که می دود و دیگران را به دزدی متهم می کند و فریاد «دزد را بگیرید» سر می دهد، عمل کردند. این در حالیست که صدها فیلم و گزارش توسط مردم از این جنایات تهیه و موجود است.

ملت مظلوم ایران باید بداند که چماقداران با شعار حیدر، حیدر به مجالس دیگری در تهران و بعضی شهرها که به بزرگداشت عاشورا بر پا شده بود حمله و جسارت کردند و پاره ای از آنها را تعطیل کردند و در روز عاشورا نیز حوادث تلخی پیش آمد که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از هموطنان در تهران و بعضی از شهرها شد که یکی از کشته شدگان خواهر زاده نخست وزیر محبوب حضرت امام، جناب آقای مهندس موسوی بود.

همگان بدانند که جنبش سبز در امتداد انقلاب اسلامی و در جهت احیای ارزشهای اصیل آن و تحقق شعار مردمی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است. عاشورای خونین امسال که با تقدیم شهدا و مجروحین بسیاربه پای آرمان دیر پای اسلام و آزادی از سوی ملت بزرگ و مقاوم گذشت گواه حقانیت این جنبش و راهی ست که برگزیده شده است.


کاری از گروه دیوار نویسی

0 comments:

ارسال یک نظر