افشاگری برگزیده رهبری علیه نظام: حالا حالاها کار داریم

فرشید آل داوود

تنها یک روز پس از آنکه آقای خامنه ای تهدید کرد که با افشای اسنادی آبروی امریکا را در دنیا خواهد برد رئیس دولت در ایران تهدید کرد که بر علیه طرفداران رهبری دست به افشاگری خواهد زد .

این روزها واژه افشاگری  ورد زبان مسئولان جمهوری اسلامی شده است و به نظر می رسد آخرین سلاحی است که مسئولان نظام با توسل به آن می توانند خود را از زیر فشار های موجود برهانند. چه رهبری که تحت فشار بین المللی مجبور به تهدید برای افشای اسنادی بر ضد امریکا می کند و چه احمدی نژاد که برای مرعوب کردن منتقدان داخلی تهدید به رو کردن دست مخالفان می کند.

پایه گذار این بدعت ( افشاگری) خود احمدی نژاد بود که در مناظرات انتخاباتی سال 88 برخی سران نظام را به فساد متهم کرد. اکنون 29 ماه پس از آن زمان دوستداران وی ناگزیر می شوند با نام مستعار در همایشی شرکت کنند که سخنران آن رئیس دولت است.

ظاهرا بحث در محافل ولایت مدار نزدیک به رهبری حول سکولار یا فراماسون بودن حلقه احمدی نژادی هاست که یکی از حامیان وی می گوید : حامیان دولت مجبورند اثبات کنند که رییس جمهورشان ولایت مدار است و نه فراماسون و سکولار !

احمدی نژاد پیش از این نیز تهدید کرده بود که به قول خودش پته مته برخی ها را بر روی آب خواهد ریخت و گویا منتظر فرصتی بود تا برخی حرفها را بزند. با این حال وی تائید می کند که از آخرین محفل خودمانی با دوستانش از یک سال گذشته تا کنون شرایط به گونه ای نبوده که بتواند با حواریونش دور هم جمع شده و مسائل را بررسی کنند.

احمدی نژاد کم آورد !

طبق معمول رئیس دولت باز هم در محاسبات خود کم می آورد و در بیان چیزهایی که می تواند فاش کند 5 درصد کم می آورد.! مقدورات وی برای برملاسازی 10 درصد مقدور 60 درصد غیر مقدور و 25 درصد شاید در آینده است !

ما منحرفیم

مدتها بود که همه منتظر اعلام موضع احمدی نژاد در قبال جریان انحرافی بودند. جریان انحرافی نامی است که اصولگرایان حامی رهبری نظام بر روی مشائی و پیروانش گذارده اند . با این حال رئیس دولت آب پاکی را بر روی دست نظام می ریزد و می گوید : آری ما از اول منحرف بودیم !

به این ترتیب با این موضع گیری احمدی نژاد وی رسما خود را در کنار جریان موسوم به انحرافی قرار می دهد و عملا مشخص می شود رهبری نظام به کسی برای رئیس جمهور شدن تمایل داشته که پیرو جریان انحرافی است.

ادامه دروغگوئی

رئیس دولت به چند دروغ بزرگ هم استناد می کند که دلیل روشنی است بر بطلان ادعاهایی که جریان انحرافی و سبزها را یکی می دانست. دروغ نخست وی آن بود که گفت در سال 83 در تریبونی رسمی اعلام کردند که دوران امام تمام شده و به موزه تاریخ پیوسته است. این ادعا در حالی مطرح شد که هواداران رئیس دولت طی چند سال متوالی در سالگرد رحلت آیت الله خمینی در حرم بنیانگذار انقلاب ، به بیت آیت الله خمینی بی حرمتی کرده و با سر دادن شعار برعلیه سید حسن خمینی مواضع خود را در قبال بیت امام نشان دادند.

دروغ دیگر وی مطرح کردن اتهام براندازی به اعضای ستاد کروبی و موسوی بود. وی می گوید قبل از انتخابات 88 از طریق بچه های حزب اللهی که در ستادهایشان بودند متوجه شدم که جریانی بسیار پیچیده برای براندازی سازماندهی می کند ، آنها خانه های تیمی و موتور و حتی اسلحه آماده کرده بودند . به نهادهای نظارتی هشدار دادم که اینها قصد براندازی دارند و ...

احمدی نژاد آنچنان ساده انگارانه حرف می زند که هیچکس از وی نمی پرسد با یک فقره اسلحه کلت دارای مجوز چگونه می توان براندازی کرد و یا به بیت رهبری حمله کرد !

حمله به رهبری

رئیس دولت همچنین تلویحا از دخالتهای رهبری در انتصاب وزرا و دیگر افراد شدیدا انتقاد می کند و می گوید اگر دهانم را باز می کردم ریشه ما را از بن می کندند. او می گوید : در کابینه 21 نفری دولت نهم 11 نفر کسانی بودند که در لیست ما نبودند از طرف حامیان و دوستان راجع به خیلی ها مورد اعتراض قرار گرفتم اما بدانید اگر آنها را در کابینه نمی آوردم.......

احمدی نژاد حتی غیر مستقیم به آقای خامنه ای حمله می کند و اندیشه وی برای تغییر نظام ریاستی را مورد انتقاد شدید قرار می دهد. رئیس دولت می گوید : برای انتخابات ریاست جمهوری بعد برنامه ریزی کرده اند و به مانعی بزرگ رسیده اند که ارتباط دولت با مردم است. خطی که در امتداد کار دولت ترسیم می شود به آنها نمی رسد.

رئیس دولت در اظهاراتش از تاکتیک خاصی برای حمله به رهبری استفاده می کند و آن دفاع از وی است. احمدی نژاد می گوید : در خصوص حضور زنان در ورزشگاهها رهبری گفت به دولتهای قبلی اجازه ندادم اما به تو اجازه می دهم ! اما ایشان تا دید گند قضیه در آمده گفت : فعلا این قضیه موضوع اول کشور نیست !

تحقیر روحانیت

وی حتی شاکله روحانیت را نیز به درخواست کمک متهم کرد و در خصوص دادن پول به روحانیون گفت: گفتند مشائی داده اما خیر من دادم ثانیا یکی را از ائمه جماعات بیاورید که درخواست نکرده باشد !

حکومت رمال ها

رئیس دولت تائید می کند که همه مسئولان نظام از رمال ها استفاده می کنند . او می گوید: دولت را به ارتباط با رمالها متهم کردند ، آخرش معلوم شد رمالها با همه ارتباط دارند جز ما! کسانی کارهایشان را با رمالها هماهنگ می کنند که ادعای آخر خط سیاستمداری دارند! همه را گرفته اند جراتش را ندارند بگویند غلط کردیم می گوئیم لا اقل بگوئید دولت تقصیر ندارد.

رابطه پدر و پسری ؟

رئیس دولت از مواقعی سخن می گوید که حتی تدبیر رهبر نظام را هم زیر سوال برده است. احمدی نژاد در باره کسانی که به رابطه پدر و پسری اش انتقاد داشتند گفت: به رهبری عزیز گفتم با وجود این دوستان نیازی به دشمن ندارید!

حالا حالاها کار داریم

کاندیدای محبوب و مورد علاقه آقای خامنه ای در انتخابات سال 88 تاکید می کند که تحت هیچ شرایطی دست بردار نیست و به این سادگی ها از میدان به در نمی شود. او می گوید: حوادثی در پیش است و باید مردم در صحنه باشند ، هنوز اول عشق است و ما کارها داریم !

سوراخ موش متری چند؟


احمدی نژاد همچنین تائید می کند که فساد در جمهوری ولایت فقیه به قدری بالا گرفته که اگر نیم ساعت فرصت پیدا کند حرف بزند قیمت سوراخ موش بالا می رود ! و این یعنی رئیس دولت به قدری آتو از سیاسیون نظام دارد که اگر آنها را افشا کند نظام در معرض فروپاشی قرار خواهد گرفت .

با اینکه رئیس دولت گفته بود 60 درصد حرفهایش را نمی تواند بزند اما عملا وی با کد هایی که می دهد نشان می دهد که فساد در نظام اسلامی به درجه ای از فراگیری رسیده که امکان اصلاح آن وجود ندارد.

رئیس دولت می گوید : اسامی مفسدان را دادم گفتند سیاسی بوده ، در جلسه سران قوا گفتم سیاسی بوده؟! بروم جواب بدهم؟ از قوه قضائیه خواستم 700 هکتاری که کسی در اطراف تهران تصرف کرده بگیرد و به بیت المال برگرداند ( منظور وی یکی از لاریجانی ها بود)

تاوان بی بصیرتی

به نظر می رسد در کمتر از 2 سال باقیمانده به دوران احمدی نژاد دعوا میان طیف رهبری و حلقه دولتی ها با شدت بیشتری ادامه یابد ، به خصوص که احمدی نژاد از هر فرصتی برای مفتضح کردن اصولگرایان ولایی استفاده می کند. رئیس دولت گفته 60 درصد حرفهایش به گونه ای است که اگر آنها را بیان کند آبروی نظام به باد فنا می رود ، با این حال اظهارات وی نشان داد که وی کد های مشخصی از 60 درصد مورد نظر را در آخرین اظهاراتش ارائه داده است. وی آماده است برای تحقق هدفش و ماندن در راس قدرت از خیلی ها عبور کند ، این در حالی است که رهبری نظام در نماز جمعه 29 خرداد 88 قاطعانه گفته بود که نظراتش با احمدی نژاد همخوانی بیشتری دارد، اظهار نظری که وی را به سرعت از درجه تدبیر و بصیرت که از شروط رهبری است ساقط کرد

0 comments:

ارسال یک نظر