سردار نقدی از گسترش و تجهیز بیشتر بسیج خبر داد

 جرس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اهمیت حفظ آمادگی دفاعی در بسیج، اظهار نظر کرد: غفلت از آمادگی دفاعی برای کشوری که با ابرقدرت‌ها پنجه‌ در پنجه انداخته یک اشتباه بزرگ است.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص توجه بسیج به موضوعات دفاعی گفت: هیچ خلأ دفاعی در بسیج نداریم؛ اما در سال‌های اخیر با کارهای زیادی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی صورت گرفته، ممکن است برخی تصور کرده باشد که باید جنبه‌های دفاعی بسیج کنار گذاشته شود در حالی که ما معتقدیم بسیج، مرد تمام دوران‌هاست و باید یک تشکیلات همه‌جانبه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه نباید بُعدی از بسیج را فدای ابعاد دیگر کنیم، افزود: غفلت از آمادگی دفاعی برای کشوری که با ابرقدرت‌ها پنجه‌ در پنجه انداخته یک اشتباه بزرگ است و ما باید این آمادگی را همیشه در حد اعلا حفظ کنیم.

نقدی در ادامه به موضوع ایجاد تحول در کتب درسی آمادگی دفاعی اشاره کرد و افزود: کتابی که امسال تهیه شده به صورت آزمایشی در دو استان مورد استفاده قرار گرفته تا در صورت نیاز، اصلاحات آن انجام شود.

وی در ادامه این گفت‌وگو به برخی مشکلات پایگاههای مقاومت بسیج در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: مشکل مکان‌های پایگاهها به سرعت در حال حل است و با کمک مجلس و اختصاص یک درصد از بودجه‌های عمرانی استانها به سرعت در حال رفع این مشکلات هستیم و امیدواریم طی دو سه سال آینده اغلب پایگاههای کشور از مکان نسبتاً مناسبی برخوردار باشند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه موجی که امروز در آمریکا و اروپا شکل گرفته کاملاً قابل پیش‌بینی بود ادعا کرد: طی تحقیقات ما در چهار،پنج سال گذشته پیش‌بینی می‌کردیم که این اتفاقات رخ دهد و الان هم معتقدیم منحنی شکست آمریکا به هیچ‌وجه بالا نخواهد آمد و فروپاشی غرب قطعی خواهد بود.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: این اقداماتی که مقامات غربی می‌کنند نیز تنها دست‌وپا زدن برای تأخیر در ادامه روند فروپاشی‌شان است اما مردم به زودی شاهد آزادی از اردوگاه سرمایه‌داری خواهند بود که به واسطه بخش عظیمی از مفاسد،ناامنی‌ها و مشکلات اقتصادی دنیا حل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به موارد اتهامی مطرح شده از سوی امریکا، ادعا کرد:ما هیچگاه دست به ترور نمی‌زند چرا که امروز آمریکا یک جسد بی‌جان است که هیچ عقل سلیمی با شلیک به جسد بی‌جان عواطف مردم را علیه خود برنمی‌انگیزد.

سردار نقدی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشه به دنبال این هستند تا با ابزار رسانه‌ای خود فضای ناامیدکننده‌ای را در آستانه انتخابات به مردم ایران القا کنند اما مردم ما با تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشتند، هیچگاه تحت تأثیر این القائات قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما به بصیرت مردم خودمان ایمان داریم بدون اشاره به رویدادهای پس از انتخابات مدعی شد: ‌ملت ایران در فتنه 88 درخششی داشت که این درخشش در طول تاریخ بشریت حتی در صدر اسلام مثل و مانند ندارد و این اقدامات آمریکایی‌ها نیز آب در هاون کوبیدن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بار دیگر با فرافکنی اظهار نظرکرد: بهتر است آمریکایی‌ها این پول‌هایی که برای اجیر کردن مزدورها در ایران خرج می‌کنندٰ خرج بی‌خانمان‌های آمریکایی بکنند که امروز در این کشور قیام کرده اند.

0 comments:

ارسال یک نظر