عملیات کماندویی نیروهای انتظامی برای جمع آوری تجهیزات دریافت ماهواره

ماموران انتظامی جمهوری اسلامی، طی چندین عملیات ویژه و ضربتی، روز جمعه بیست و یکم مرداد ماه، به صورت کماندویی به منازل شهروندان حمله کرده و با ورود به حریم خصوصی شهروندان، اقدام به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره کردند و برخی را نیز در این زمینه دستگیر و به بازداشتگاه منتقل نمودند.

 به گزارش ایسنا، ماموران انتظامی ناحیه تهران بزرگ، در طرحی ضربتی، در مناطقی از غرب تهران دستگاه‌های گیرنده ماهواره را جمع آوری کرده و شهروندانی را كه مجددا نسبت به نصب دیش ماهواره در حریم منزل خود اقدام كرده بودند، به مراجع قضایی معرفی كردند. 

 بر اساس این گزارش، ماموران ضمن ورود به پشت بام منازل و جمع‌آوری دیش‌های ماهواره، در منطقه اكباتان با عملیات «راپل» (کماندویی) دیش‌هایی را که در طبقات این مجتمع‌ها قرار داشت از جا کنده و به صورت تکاوری وارد خانه مردم می شدند. 

همچنین در مناطقی كه طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره طی هفته های قبل در آنجا اجرا شده بود ولی شهروندان نسبت به نصب مجدد اقدام كرده بودند، ضمن جمع‌آوری دیش‌ها، به منازل این افراد ورود كرده و دستگاه‌های گیرنده را نیز جمع‌آوری كردند. 

 گزارش مذکور می افزاید تعدادی از مالکان این خانه ها در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

 بر اساس اعلام نیروی انتظامی، اجرای این طرح از روز شنبه (٢٢ مرداد ماه) در سایر مناطق تهران نیز آغاز خواهد شد. 

 گفتنی است، عملیات کماندویی نیروهای انتظامی برای جمع آوری تجهیزات دریافت ماهواره، طی ماههای اخیر چندین مرتبه در نقاط مختلف تهران و چندین استان شمالی و غربی و مرکزی کشور انجام شده و ماموران با برخوردهای خشن و بی ادبانه، نسبت به ورود به حریم شهروندان و تخریب تجهیزات آنها اقدام کرده اند.

0 comments:

ارسال یک نظر