حمایت مردم قم از سید حسن خمینی در برابر هجوم و هتاکی لباس شخصی ها

در ادامه حملات و اهانت های لباس شخصی های حامی دولت علیه سید حسن خمینی، روز پنجشنبه نیز گروهی از این افراد با سر دادن شعارهایی در حمایت از رهبری، قصد هتاکی و مزاحمت برای حسن خمینی را داشتند، که با دخالت و حمایت مردم قم، قصد آنان ناکام ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، شامگاه پنجشنبه ۱٢ اسفند ماه، در پایان مراسم هفتم مرحوم دکتر محمود بروجردی (در مسجد اعظم قم) گروهی اندک که از ابتدای جلسه به طور هماهنگ شده در کنار هم نشسته بودند و با فریاد "نواده روح الله، سید حسن نصر الله " قصد اخلال در نظم جلسه را داشتند، با اقدام مردمی مواجه شدند که ضمن اعلام انزجار از آشوبگران، با شعار "نواده خمینی، سید حسن خمینی" از وی حمایت کردند.

بر اساس این گزارش، این همه در شرایطی بود که آیات جوادی آملی و شبیری زنجانی در جلسه جاضر بودند و در حال تسلیت گویی به نوۀ رهبر فقید جمهوری اسلامی بودند. 

گفتنی است طی روزهای گذشته نیز، گروهی از لباس شخصی های حامی رهبر جمهوری اسلامی، با حضور در جماران، شعارهایی علیه هاشمی رفسنجانی و سید حسن و سیدیاسر خمینی سر دادند، که دقایقی پس این تجمع ماموران نیروی انتظامی برای کنترل شرایط در این محل حضور یافتند اما این ماموران برای متفرق کردن این جمع و یا متوقف کردن شعارها اقدامی نکردند.

 طی چند روز گذشته بدنبال تظاهرات مردم در ٢۵ بهمن، حامیان حکومت با بدترین کلمات علیه حامیان جنبش سبز اهانت کرده اند، که سیمای جمهوری اسلامی نیز این شعارها را در بخشهای مختلف خبری پخش کرده است.

چندی پیش نیز گروهی از افراد ناشناس بار دیگر نوه آیت الله خمینی را مورد هتک حرمت و اهانت قرار دادند و بنا به گزارش سایت مشرق نیوز وابسته به اصولگرایان، این افراد هنگام حضور سید حسن خمینی در مجلس ختم پدر امیر عابدینی مدیر اسبق پرسپولیس در مسجد صاحب الزمان محله اختیاریه، علیه وی به شعار دادن پرداختند و علیه وی شعار دادند : سیدحسن سیدحسن بصیرت بصیرت !!

خاطر نشان می شود گروههایی که از طرف افراد و نهادهای خاص امنیتی و دولتی حمایت می شوند بارها سیدحسن خمینی را مورد هتک حرمت قرار دادند که نقطه شروع اصلی این بدعت، نماز جمعه ۱۴ خرداد سال جاری در حرم آیت الله خمینی بود که عده ای از هواداران دولت و رهبری، به شعار دادن علیه وی مبادرت کردند.

0 comments:

ارسال یک نظر