سردار شریف: تنها پنج درصد طرحهای اقتصادی کشور در دست بسیج و سپاه است

در حالیکه اکثریت پرژه های سودآور و عظیم اقتصادی در حوزه های مختلف، طی چند سال گذشته – و بویژه ماههای اخیر- در اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء (وابسته به سپاه پاسداران) قرار گرفته، رئیس اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران معتقد است "تنها پنج درصد طرحهای اقتصادی کشور در دست بسیج و سپاه است و از این مقدار تجاوز نمی کند."

به گزارش مهر، سردار رمضان شریف، شامگاه سه شنبه ٢٣ شهریورماه، در ششمین نشست بسیج و رسانه که در سالن اجتماعات سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، بدنبال القاء مشارکت سپاه در فعالیتهای اقتصادی سود ده هستند، در حالیکه سپاه همواره در مسیر خدمت رسانی به نظام گام برمی دارد.

شریف هجمه به سپاه را ناشی از نقش این نهاد در پیروزی و تداوم انقلاب و موثر بودن در موفقیتهای نظام دانست و اظهار عقیده کرد "سپاه در طرحهای عمرانی رقیب خارجی هاست و به همین دلیل توسط آنها تخریب می شود و در حالیکه ملی مذهبی ها حتی در دولت نهم و دهم سهم بیشتری در اجرای طرحهای عمرانی داشتند و دارند سپاه در تیر رس قرار می گیرد تا تخریب شود."

این فرمانده ارشد سپاه، اشاره ای به نحوه کسب امتیازات فراقانونی و خارج از ضابطه اداری توسط سپاه نکرد؛ امتیازاتی که با حمایت محافل دولتی، بعضا طی روندی غیرقانونی و "خاص"، رقیبان خصوصی و عادی را از رده و رقابت خارج کرده، یا وادار به سکوت کرده است.

سردار رمضان شریف همچنین تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان کانون بیداری ملتها و آزادی خواهی مطرح شده و تعریف جدیدی از حاکمیت را به دنیا ارائه کرده است .

وی افزود: آمریکا با شعار ارائه مدلی امن و آباد و معرفی حاکمیتی امروزی، وارد عراق شد اما موفق نشد و وضعیت نابسامان این کشور، شکست آمریکا را نشان می دهد و در این شرایط ادعا می کنند سپاه نمی گذارد آنها برنامه هایشان را در عراق پیاده کنند.

اسرائیل جرات حمله به ایران را ندارد
معاون مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه گفت: اسرائیل برای رسیدن به اهداف پلیدش هیچ چیز را ملاحظه نمی کند و اگر امروز به ایران حمله نمی کند تنها به این دلیل است که با شناختی که از توانمندی ایران دارد چنین جراتی را ندارد زیرا می داند اولین شکست اسرائیل، آغاز فروپاشی این رژیم است.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل نگران فروپاشی خود است چون امنیتش زیر سئوال رفته و با مهاجرت معکوس مواجه شده بدنبال ماجراجویی و نا امنی در منطقه است.

۷٢سرشاخه سایتهای غیراخلاقی توسط مجموعه سایبری سپاه شناسایی شدند
این مسئول یادآور شد: سایتهای ضد اخلاقی که با ساده ترین راه در اختیار همه قرار گرفته است بیش از ١۹ میلیون بیننده داشته که این کار بنیان خانوا ده ها را نشانه گرفته است که با فعالیت مجموعه سایبری سپاه این سایتها شناسایی شدند و ۷٢ سرشاحه برجسته آنها در کانادا و دوبی که بدنبال سودهای سرشار اقتصادی بودند شناسایی شدند و این طرح مخرب دشمن چند سالی به تاخیر افتاد و جلوی تخریبش گرفته شد.

سردار شریف بر تمهیدات لازم برای تشکیل بسیج خبرنگاران در کشور و شناسایی، آموزش و بکارگیری خبرنگاران افتخاری بسیجی تاکید کرد.

0 comments:

ارسال یک نظر