وزارت علوم برای انتقال دانشجویان دختر به نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت تصمیم‌گیری می کند‌

معاون دانشجویی وزارت علوم به طرح انتقال دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونتشان اشاره کرد و گفت: این موضوع در وزارتخانه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی طی بخش‌نامه به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

محمود ملاباشی معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هجدهمین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: طبق بررسی‌های روابط عمومی وزارت علوم، معاونت دانشجویی و فرهنگی دارای بیشترین مراجعان است.

او اظهار داشت: بر اساس آمارها حدود 80 درصد مراجعه به این وزارتخانه به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی است.تفکیک معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی در دولت نهم باعث تسهیل امور مربوط به دانشجویان شده و روند کار آنان را سرعت می‌بخشد.

ملاباشی افزود: با آغاز به کار سازمان امور دانشجویی کشور راحت‌تر و مطلوب‌تر می‌توان پاسخ‌گوی نیاز دانشجویان بود.

معاون دانشجویی وزارت علوم همچنین به طرح انتقال دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به نزدیکترین دانشگاه محل سکونتشان اشاره کرد و گفت: این موضوع در وزارتخانه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و بزودی طی بخشنامه به طور رسمی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دانشجویان می‌توانند تا پایان تحصیلات خود در آن واحد دانشگاهی به عنوان مهمان دائم ادامه تحصیل دهند و مدرک خود را از دانشگاهی که قبول شده‌اند دریافت کنند،‌ تأکید کرد: این طرح در تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور قابل اجراست.

0 comments:

ارسال یک نظر