حسین مرعشی توبه نامه ای نخواهد نوشت

در پی انتشار خبری در سایت نزدیک به دولت "رجانیوز"، مبنی بر تصمیم حسین مرعشی بر نوشتن توبه نامه، یکی از نزدیکان حسین مرعشی با تکذیب این خبر اعلام کرد: این خبر کذب محض است و حسین مرعشی همچنان بر مواضع قبل از زندان خود ایستاده و حتی در دیدار با دادستان تهران به او اعلام کرده: "همچنان بر سر صحبتهایم هستم و تا آخر دوره محکومیتم، هیچ خواسته ای از دادستانی ندارم." حسین مرعشی در زندان و در پاسخ به سئوال مقامات دادستانی مبنی بر اینکه آیا درخواست عفو به رهبری می دهید، گفته است: "خیر، من چنین درخواستی نمی کنم."

به گزارش کلمه، حسین مرعشی تنها عضو حزب کارگزاران سازندگی است که در زندان به سر می برد. او همچنان بر مواضع خود ایستاده و در مقابل در خواست مقامات دادستانی مبنی بر نوشتن درخواست عفو به رهبر مخالفت کرده و گفته است که هرگز چنین درخواستی نخواهد داد.

حسین مرعشی،  سال گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود: "زندانیان همه بی گناهند و اگر گناهی دارند، ما هم با آنان شریک جرم هستیم و من پیشنهاد می کنم که جمع چند ده هزار نفری به زندان اوین برویم و خود را تسلیم مسئولین زندان کنیم."

پس از این مصاحبه و شکایت دادستان تهران و پس از برگزاری دادگاه به ریاست قاضی پیرعباسی، حسین مرعشی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس تعزیری و محرومیت مادام العمر از هرگونه فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر به یک سال حبس تعزیری و ۶ سال محرومیت تقلیل یافت.

0 comments:

ارسال یک نظر