دیدار مهدی کروبی با خانواده محسن میردامادی

حجت الاسلام مهدی کروبی بعدازظهر رو گذشته با خانواده محسن میردامادی دبیر کل جبهه مشارکت دیدار کرد.

به گزارش تحول سبز، حجت الاسلام کروبی در این دیدار با ابراز تأسف از وضعیت جاری کشور، درخصوص ایجاد تردید جدی در نسل جوان نسبت به ارزشهایی که انقلاب اسلامی بر اساس آنها شکل گرفت ابراز نگرانی کرد. مهدی کروبی در این خصوص گفت فضای آزادی ایجاد شده بعد از انقلاب در نوع خود منحصر به فرد بود و علیرغم تهدیدات فراوان بر علیه حکومت جدید، آزادیهای سیاسی بسیار زیادی وجود داشت اما امروز وضعیت به گونه ای است که فضا بسیار بسته است.

کروبی ضمن برشمردن خاطراتی از زمان زندان شاهنشاهی، اشاره کرد که برخی ندانم کاری ها باعث شده نسل امروز نسبت به مسائل زمان انقلاب با دیده تردید بنگرد و این در حالی است که متأسفانه عملیات تخریبی علیه سرمایه های کشور و انقلاب توسط افراد بی ریشه در روزهای اخیر شدت گرفته است.

وی ضمن اشاره به مجلس ششم، از دستاوردهای ارزنده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به ریاست محسن میردامادی یاد کرد و آن دوران را یکی از طلایی ترین دوران در روابط مجلس با مجالس سایر کشورها برشمرد.

در ادامه این دیدار خانواده میردامادی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محسن میردامادی در زندان و ابراز نگرانی از بی توجهی مسئولین دادستانی نسبت به پرونده پزشکی وی، به تشریح تلاشهای قانونی برای مرخصی استعلاجی وی که با مخالفتهای فراقانونی مواجه شده پرداختند.

محسن میردامادی از چهارم خرداد ماه و بعد از مخالفت مسئولین پرونده اش با تمدید مرخصی، به زندان بازگشته و از آن زمان، تنها امکان ملاقات با یکی از اعضای خانواده در هر هفته را داشته که خانواده وی در اعتراض به این محدودیت، از این امکان ملاقات استفاده نکرده اند.

محسن میردامادی سال گذشته در پی بازداشت ۹ ماهه بدلیل انجام کارهای مطالعاتی در محیط زندان دچار تشدید آرتروز گردن شده بود که در دوره مرخصی دو ماهه با انجام فیزیوتراپی بهبود نسبی یافته بود؛ اما در دوره جدید بازداشت با بی تفاوتی مسئولین پرونده نسبت به نظر پزشک معالج درخصوص لزوم انجام هرچه سریعتر عمل جراحی، مجدداً آرتروز وی تشدید شده است.
 

0 comments:

ارسال یک نظر