اعتصاب غذای فعال دانشجویی دانشگاه مشهد در اعتراض به حکم کمیته انضباطی

اعتصاب غذای فعال دانشجویی دانشگاه مشهد در اعتراض به حکم کمیته انضباطی

جـــرس: محسن صنعتی پور، فعال دانشجویی و دبیر تشکیلات فراکسیون مدرن انجمن های اسلامی دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد، در اعتراض به حکم کمیته انضباطی، از دوشنبه ١۷ خردادماه، دست به اعتصاب غذا زد.


به گزارش منابع خبری جرس، صنعتی پور در اعتراض به حکم کمیته انضباطی دانشگاه مبنی بر دو ترم محرومیت از تحصیل، به این منبع خبری خاطرنشان کرده است "تا شکستن حکم غیر قانونی دو ترم محرومیت از تحصیل از سوی کمیته انضباطی، دست از اعتصاب غذا بر نخواهم داشت. "


این منبع خبری همچنین افزود: "اعتصاب غذای صنعتی پور، با حمایت اعضای فراکسیون مدرن و سایر فعالین دانشجوئی در مشهد همراه بوده است."


صنعتی پور عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت و عضو فعال ستاد دانشجوئی مهدی کروبی در استان خراسان بوده است، که در شهریور ماه ۸۸، به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" و "تشویش اذهان عمومی"، توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد و پس از حدود یک ماه بازداشت با سپردن وثیقه صد میلیون تومانی آزاد شد.


 این منبع خبری همچنین خاطرنشان کرد در آستانه بیست و دوم خرداد، حضور و آرایش نیروهای امنیتی و ضد شورش در سر در دانشگاه فردوسی مشهد، هم اکنون محسوس می باشد.

0 comments:

ارسال یک نظر