ابراز تاسف آیت الله وحید خراسانی از اهانت به سید حسن خمینی

همچنان واکنشها به فتنه 14خرداد احمدی نژاد و دارودسته اش  که با چراغ سبز و حمایت رهبری و توسط ارازل و اوباش اجیر شده به راه انداخت، ادامه دارد.

آیت الله وحید خراسانی طی تماسی از اهانت‌های واقع شده در روز چهارده خرداد ابراز تاسف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ‌این مرجع تقلید در این تماس فرمودند: این حادثه روز 14 خردادماه اهانتی به سید حسن خمینی وموجب تاثر و تاسف عمیق شد زیرا که المرء یحفظ فی ولده.
 
پیش از این نیز جمعی از مراجع عظام تقلید و جمع کثیری از روحانیون و علمای حوزه علمیه حضوری یا بوسیله تلفن انزجار خویش را از رفتار جمع اندکی در سالگرد ارتحال حضرت امام نسبت به یادگار ایشان ابراز نمودند .

در همین حال ، در پی هتک  این حرمت جمعی اندک  در روز 14 خرداد، جمع کثیری از اساتید، محققان و پژوهشگران حوزه علمیه قم با  سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در این دیدار چند تن از اساتید حوزه ضمن اعلام انزجاراز این اقدام و اعلام وفاداری به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیت ایشان، یادآور شدند تصور نمی شد با گذشت بیست سال از رحلت شان، در کنار مرقد ایشان ودر حضور مهمانان خارجی و نمایندگان رسانه های جمعی جهان، اینگونه مورد بی حرمتی قرار گیرد.

 سید حسن خمینی نیز در این دیدار صمیمانه با تشکر از اساتید و پژوهشگران حوزه و تقدیر از حساسیت ویژه آنان به افکار و اندیشه و موقعیت امام این وقایع را با توجه به جایگاه منحصر به فرد حضرت امام و تاثیر گذاری افکار ایشان در موقعیت کنونی قابل پیش بینی دانسته، این حرکات را موجب روشن شدن اذعان مردم و در نهایت موجب تقویت افکار بلند حضرت امام به شمار آوردند.

  سید حسن خمینی در این دیدار در پاسخ به پرسش یکی از حاضران نسبت به شایعه برخورد فیزیکی با ایشان در حرم مطهر این موضوع را به کلی عاری از واقعیت دانست.

0 comments:

ارسال یک نظر