تاجزاده: پرونده من و خانواده ام در دست مجتبی خامنه ای است

مصطفی تاجزاده، عضو زندانی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی مدعی است که پرونده او و اعضای خانواده اش زیر نظر مستقیم مجتبی خامنه ای ( پسر آیت الله خامنه ای، رهبر ایران) قرار دارد

همزمان با صدور حکم چهار سال حبس تعلیقی برای فخرالسادات محتشمی پور، همسر او مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی زندانی می گوید که پرونده وی و خانواده اش مستقیما تحت نظر مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر ایران است.

به گزارش "نوروز" وبسایت خبری وابسته به جبهه مشارکت ایران اسلامی (شنبه ۱۷ دی)، خانم محتشمی پور، به چهار سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

خانم محتشمی پور که در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی به عنوان مدیرکل امور زنان وزارت کشور ایران اشتغال داشت، پس از وقایع انتخاباتی خرداد ۸۸ و زندانی شدن همسرش، یکی از چهره های برجسته در میان خانواده های معترض زندانیان سیاسی آن وقایع بود.

به گزارش نوروز در حکم خانم محتشمی پور، وی به اتهام "سازماندهی خانواده زندانیان اغتشاشات در جهت اقدامات اعتراضی، حضور در جلسات محفل مجمع زنان اصلاح طلب و خانواده های زندانیان، دعوت افراد به تجمعات غیرقانونی در جهت شکستن حصرخانگی سران فتنه، دیکتاتور و ظالم خطاب نمودن مسئولین نظام جمهوری اسلامی و مظلوم وانمود کردن افراد فتنه گر و اغتشاش گر" به چهار سال حبس محکوم شده است.

اگر چه در بخشی دیگری از این حکم که متن کامل آن را وبسایت خبری "نوروز" منتشر کرده آمده است: "به لحاظ رأفت اسلامی و شرایط خاص که نامبرده مرتکب بزه شده است (محکومیت همسرش) که اعمال ارتکابی از سوی نامبرده مبتنی براحساسات و عواطف زن و شوهری بوده، دادگاه مدت حبس نام برده را برای مدت ۵ سال تعلیق می کند."

پیش تر مصطفی تاجزاده، عضو زندانی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی مدعی شده بود که پرونده او و اعضای خانواده اش زیر نظر یکی از "آقازاده" های نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.

اما اکنون و بنابر گزارش نوروز، آقای تاجزاده پس از مطلع شدن از حکم همسرش مدعی شده که مجتبی خامنه ای پرونده او و اعضای خانواده اش را شخصا تحت نظر دارد.

بسیاری از معترضان انتخاباتی و زندانیان سیاسی مربوط به وقایع پس از آن، فرزند رهبر ایران (مجتبی خامنه ای) را به حمایت از محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران و برخورد شدید با اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۸۸ متهم می کنند.

مصطفی تاج‌زاده که عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است، در دوره برگزاری آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی، از نامزدهای معترض به نتایج این انتخابات بود.

0 comments:

ارسال یک نظر