سخنگوی فراکسیون اقلیت: امیدوارم سطح وعده‌ها به خرید مرغ و خروس تنزل نکند

انتقاد از رئیس دولت

جـــرس: داریوش قنبری، نماینده ایلام و سخنگوی فراکسیون اصلاحات مجلس هشتم، در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد به شدت از وی انتقاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، وی خطاب به رئیس دولت نوشته است: نحوه انجام سفر‌ها به شکل کنونی مشکلات واقعی مردم را حل نمی‌کند. سفرهای بسیار زیاد که اغلب با همراهان بی‌شمار همراه هستند هزینه‌های زیادی از قبیل هزینه رفت و آمد، اقامت، غذا، حق ماموریت و... تحمیل می‌کند که در ‌‌نهایت این هزینه‌ها از جیب مردم پرداخت می‌شود.

نماینده ایلام همچنین از وعده های محقق نشده احمدی نژاد انتقاد کرد و نوشت: در سفرهای دور اول و دوم در زمینه صنعت از جمله مصوبه دور دوم سفر دولت که مصوب شد ۸ کارخانه بزرگ در استان ایلام احداث شود در دور سوم به جوانان بیکار توصیه نمودید که چند راس گوسفند تهیه کنند و از این طریق خود را مشغول نمایند. جوانان ایلامی این توصیه را نوعی توهین تلقی کردند و مردم ایلام از سبک گفتار جنابعالی آزرده خاطر شدند. گفتن حقایق تلخ است و شاید شنیدن حقایق نیز بعضا تلخ باشد اما اینجانب به عنوان نماینده مردم چاره‌ای جز بیان حقیقت ندارم.

قنبری همچنین خطاب به احمدی نژاد نوشته است: "با کمال تاسف باید بگویم با وجود سفرهای متعدد دولت جنابعالی ایلامی‌ها بهره چندانی از این سفر‌ها نبرده‌اند، با وجود ادعای عدالت خواهی و طرفداری از مناطق محروم توسعه جنابعالی، در شش سالی که از عمر دولت جنابعالی گذشته نه تنها پروژه مهمی اجرا نشده بلکه پروژه‌های آغاز شده در دولتهای گذشته نیز متوقف شده یا حالت نیمه تعطیل پیدا کرده‌اند نمونه آن‌ها پتروشیمی ایلام است که در دولت جنابعالی پس از مدت‌ها تعطیلی و رکود سرانجام به بخش خصوصی واگذار گردید و با وجود آنکه دولت براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجاز به سرمایه گذاری در مناطق محروم تا سقف ۴۹٪ بود دولت جنابعالی حاضر نبود که این پروژه مهم را که مهم‌ترین پروژه صنعتی استان است تکمیل نماید. "

این فعال اصلاح طلب در انتقاد به اظهارات توهین آمیز احمدی نژاد اظهار داشت: "با وجود وعده‌های جنابعالی در سفرهای دور اول و دوم در زمینه صنعت از جمله مصوبه دور دوم سفر دولت که مصوب شد ۸ کارخانه بزرگ در استان ایلام احداث شود در دور سوم به جوانان بیکار توصیه نمودید که چند راس گوسفند تهیه کنند و از این طریق خود را مشغول نمایند. جوانان ایلامی این توصیه را نوعی توهین تلقی کردند و مردم ایلام از سبک گفتار جنابعالی آزرده خاطر شدند امیدوارم در سفر کنونی در این خصوص از مردم ایلام عذرخواهی بکنید همچنین امیدوارم سطح وعده‌های شما در دور چهارم سفر‌ها پایین نیاید و همانطوریکه در دور سوم از احداث کارخانه و توسعه صنعت به خرید چند راس گوسفند تنزل پیدا کرد این دفعه از توصیه خرید گوسفند به توصیه خرید مرغ و خروس تنزل نکند. در پایان از جنابعالی می‌خواهم به جای سخنرانی به مردم اجازه بفرمایید مسایل و مشکلات خود را بیان نمایند."

0 comments:

ارسال یک نظر