واکنش معاون مديركل وزارت كشور به درخواست راهپيمايي ٢۵ بهمن: درخواست غیر قانونی است، مجوز نمی دهیم

سرانجام پس از یک هفته از سکوت وزارت کشور در برابر درخواست مجوز راهپیمایی حمایت از مردم تونس و مصر، معاون مديركل سياسي وزارت كشور ادعا کرد که اين عناصر به غيرقانوني بودن درخواستشان كاملاً واقف هستند و مي‌دانند كه مجوز اغتشاش دريافت نمي‌كنند.
  
در حالی که گروههای حامی دولت بدون داشتن هیچ مجوزی در هر زمانی با گردهمایی هایی تحت پوشش نیروهای انتظامی به برگزاری مراسم می پردازند، وزارت کشور درخواست قانونی برپایی راهپیمایی حمایت از مردم تونس و مصر را غیر قانونی خواند و هم صدا با محسنی اژه ای مدعی شد که این یک حرکت نفاق انگیز است. 


 به گزارش فارس، معاون دبير كميسيون ماده 10 احزاب بدون اشاره به نقش لباس شخصی ها و عوامل نفوذی حکومت در انحراف شعارهای مردم، افزود: البته به نظرم انگيزه سياسي از اين بازي‌ها آشكارتر از آن است كه بتواند با پوشش نفاق‌آميزي مانند بهانه حمايت از حركت اسلامي مردم مصر و تونس پنهان شود. چطور مي‌توان باور كرد عناصري كه سال گذشته با شعار « نه غزه ، نه لبنان» در برخي از خيابان‌هاي تهران «سطل آشغال» آتش مي‌زدند امسال بخواهند از حركت‌هاي ضد آمريكايي در منطقه حمايت كنند. 

عليخاني‌صدر با تکرار اتهامات بی اساس حامیان دولت مدعی شد: چطور مي‌توان باور كرد كساني كه مجري سياست‌هاي فتنه‌گرانه‌ آمريكا و انگليس در كشور بوده و هستند و فتنه‌گري‌هاي آنها مستمراً و صراحتاً مورد تشويق و حمايت مالي، سياسي و رسانه‌اي غرب و رژيم صهيونيستي و مبارك و امثال‌هُم است، يكدفعه بر خلاف منافع غرب و ديكتاتورهاي دست نشانده آنها كه صداي شكستن استخوان‌ آنها به گوش مي‌رسد، اقدامي بكنند؟ 

وي ادامه داد: ملت هوشيار ايران مي‌داند كه جريان فتنه پس از سرخوردگي و نااميدي از حداقل همراهي داخلي، صرفاً مي‌خواهد به غرب و صهيونيست‌هاي در حال سقوط، پيام دهند كه روي اين‌ها به عنوان «عصاي شكسته» حساب كنند. 

 معاون مدير كل سياسي وزارت كشور اظهار نظر کرد: بنابراين شكي نيست خيمه شب بازي جديد جريان فتنه، در اجراي خط القايي انگليس مبني بر درخواست مجوز خوش‌خدمتي به بيگانگان كه قبل از طرح در رسانه‌هاي داخلي، با ذوق‌زدگي در BBC منتشر شد، از ديدگاه ملت ايران كه در انتظار برخورد قانوني با فتنه‌گران و خائنين به منافع و مسائل ملي هستند، به يك طنز شباهت دارد. 
 
فارس خبرگزاری نزدیک به سپاه در خاتمه نوشت: درخواست مجوز برگزاري راهپيمايي به بهانه حمايت از مردم مصر در حالي است كه روز 22 بهمن ماه امسال خيل جمعيت 50 ميليوني ملت ايران با برگزاري راهپيمايي باشكوهي در حمايت واقعي از مردم مصر و تونس چنان پاسخي به فرعونيان زمان دادند كه حسني مبارك ديكتاتور مصر در همان روز مجبور به فرار از مصر و كناره گيري از قدرت شد و نادرستي ادعاي سران فتنه كه پيش از اين از حمايت ديكتاتورهايي چون حسني مبارك برخوردار بودند بر همه ملت ايران آشكار است. 

 این رسانه حامی دولت افزود: همچنين اين درخواست فتنه گران، حركت منافقانه و بازي جديد غرب براي بازگرداندن مشروعيت از دست رفته آنهاست كه ضمن خوراك دادن به رسانه هاي بيگانه و سايتهاي ضد انقلابي مي خواهد پيروزي بزرگ ملت مصر را كه نشات گرفته از انقلاب اسلامي ايران بوده، تحت الشعاع قرار دهد و كمرنگ كند. 

در حالی که جمعیت شرکت کننده در انتخابات را چهل میلیون تخمیین زده بودند، فارس مدعی شد: حضور 50 ميليون نفري ملت ايران در راهپيمايي گسترده 22 بهمن امسال و سال گذشته و همچنين نهم دي پارسال اين موضوع را به اثبات رساند كه ملت تاپاي جان ايستاده و به هرگونه توطئه و نفاق پاسخ كوبنده خواهد داد. 

0 comments:

ارسال یک نظر