ابوالفضل قدیانی : در صورت عدم برگزاری جلسه علنی محاکمه، در دادگاه حضور نمی یابم

مسئول ارگان تشکیلات سازمان مجاهدین انقلاب خاطرنشان کرد "بر اساس اصل ١۶۸ قانون اساسی، در صورت عدم برگزاری جلسه محاکمه ام بصورت علنی و عدم حضور هیات منصفه، در دادگاه حضور نمی یابم."

به گزارش سامانه خبری – تحلیلی «امــروز»، ابوالفضل قدیانی در گفت و گو با کمیته رسانه های سازمان مجاهدین انقلاب، ضمن اشاره به تعیین وقت دادگاه محاکمه خود در روز ٢۸ مهرماه، گفت: بر اساس ابلاغیه شعبه ٢۸ دادگاه انقلاب، می بایست جهت حضور در جلسه رسیدگی به اتهامات وارده، به این شعبه مراجعه کنم.
وی افزود: طی مراجعه حضوری بنده و وکیلم به آن شعبه، لایحه دفاعیه ام را به دادگاه تسلیم کرده ام و طی آن تاکید کرده ام که بر اساس اصل ١۶۸ قانون اساسی، فقط با حضور هیات منصفه و در صورت برگزاری جلسه دادگاه به صورت علنی، حاضر به شرکت در دادگاه خواهم بود.

قدیانی در هفتم دیماه سال گذشته طی مراجعه نیروهای اطلاعاتی به منزل وی، به اتهام توهین به رییس جمهور دستگیر و روانه زندان اوین شد.

طی ماههای اخیر، سازمان مجاهدین انقلاب به همراه جبهه مشارکت، دو سازمان بزرگ اصلاح طلب، از سوی مقامات جمهوری اسلامی مشمول "توقیف و ممنوعیت فعالیت" شده اند؛ حکمی که این دو سازمان به آن اعتراض داشته و آنرا غیر قانونی می دانند.

0 comments:

ارسال یک نظر