قطع تلفن و ممنوعیت ملاقات برای شبنم مددزاده

جرس: شبنم مددزاده عضو دربند انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم، صبح روز گذشته، 22 مهر ماه در اقدامی نامتعارف به دستور معاونت زندان رجایی شهر از استفاده از تلفن و هر گونه ارتباط با خارج از زندان محروم شد.

به گزارش دانشجونیوز قطع تلفن و محرومیت از ملاقات برای شبنم مددزاده در حالی صورت می گیرد، که حدود دو ماه از انتقال این فعال دانشجویی به زندان رجایی شهر می گذرد. شبنم مددزاده که از ابتدای بازداشتش در اسفند ماه ۸٧، تا کنون اجازه استفاده از مرخصی را نداشته است پیش از این در بند نسوان زندان اوین به سر می برد. لازم به ذکر است که از بدو انتقال وی به رجایی شهر، فشارها بر این دانشجوی زندانی فزونی یافته است.

شبنم مددزاده  از بیماری هایی هم چون ناراحتی قلبی و دستگاه گوارشی شدیدا رنج می برد، در آخرین ملاقاتش با دادستان تهران، جعفری دولت آبادی، تقاضای مرخصی اش را مطرح کرده بود که دادستان در این رابطه قول مساعد به خانواده وی داده بودند. اما تنها پس از دوهفته از قول مساعد دادستان، شبنم مددزاده به زندان رجایی شهر منتقل شد.

علیمحمدی، معاون زندان رجایی شهر، پس از ابلاغ شفاهی این حکم به این فعال دانشجویی دربند، در پاسخ به اعتراض وی عنوان کرده است که دلیلش را خودمان می دانیم و به او ارتباطی ندارد. وی همچنین به شبنم مددزاده اجازه داده است که در تماسی چند ثانیه ای از خانواده اش خداحافظی کند.

به گفته منابع آگاه وضعیت روحی و جسمی شبنم مددزاده پس از این اتفاق بسیار نگران کننده توصیف شده است.

0 comments:

ارسال یک نظر