واکنش سایت الف به مطالب توهین آمیز ايرنا: ایرنا مي خواهد كسي جرات نكند به قانون شكني های احمدی نژاد اعتراض كند

سایت اصولگرای الف وابسته به احمد توکلی، که چندی پیش عدم ابلاغ قانون توسط احمدی نژاد را "گردن کشی در برابر قانون" خوانده و به همین دلیل از سایت دولتی ایرنا، مورد هجوم قرار گرفته بود با انتشار یادداشتی با عنوان "حیف از اعتبار ایرنا..." نسبت به مطالب توهین آمیز این سایت واکنش نشان داد و نوشت: "آيا ايرنا با اين كار خود مي خواهد بعد از مطهري و توكلي ديگر كسي جرات نكند به قانون شكني ها و رفتارهاي ناهنجار رئيس جمهور و اطرافيانش اعتراض كند؟"

سایت الف در این "تذکر" خود به ایرنا آورده است: اين روش كه همه توان يك رسانه صرف كوبيدن يك نفر يا يك جريان شود، در عصر ارتباطات روشي منسوخ است و بيشتر از آنكه به شخص مورد نظر ضربه بزند، به اعتبار رسانه اقدام كننده ضربه مي‌زند.

پس از انتقادهای صریح توکلی و مطهری نسبت به رویه در پیش گرفته شده توسط احمدی نژاد و "تک روی" های وی، ایرنا اخبار بسیاری را در جهت تخریب این دو نماینده مجلس در خروجی خود قرار داد و مدیرعامل ایرنا در یادداشتی در وبلاگش نوشت: آقای احمدی توکلی، علمدار مخالفت مستمر با همه تصمیمات و سیاست های دولت، با استناد به کدام حمایت قانونی و قضایی به خود جرات داده است رئیس جمهور منتخب ملت را به استبداد رای و گردنکشی در برابر قانون اساسی متهم کند؟

مدیرعامل ایرنا همچنین نوشت: مصوبه مجلس درباره قطار شهری از آن جهت که به وضوح ناقض قانون اساسی است، اصولا ماهیت و شکل قانونی پیدا نمی‌کند و در واقع مجلس با این تصمیم غیرقانونی، مشکلات فرا روی دولت را تشدید می‌کند و مانع از آن می‌شود که سیاست‌های دولت در جهت پیشرفت کشور به نتیجه برسد.

همچنین خبرگزاری رسمی دولت گزارش داد که محسن کوهکن، سخنگوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي از اظهارات اخير احمد توکلي و علي مطهري دو نماينده تهران در مجلس عليه احمدی نژاد، انتقاد کرد و گفت: بايد مرز بين توهين و انتقاد را تشخيص دهيم و کاري نکنيم رييس جمهور به عنوان شخص اول اجرايي کشور تضعيف شود.

وي افزود: کاملا به انتقاد معتقدم اما از کاربرد هر گونه جمله که جايگاه رييس جمهور به عنوان شخص اول اجرايي کشور را تضعيف کند، خلاف مي دانم.

ایرنا در خبری دیگر آورده است که فاطمه آليا، عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه قوه قضاييه نبايد در برابر اتهامات و توهين ها به احمدی نژاد سکوت کند، گفت: دستگاه قضايي در اين راستا بايد به اهانت هاي علي مطهري و احمد توکلي عليه شخص دوم کشور، رسيدگي کند.

در خبر دیگر خبرگزاری رسمی دولت، محمود احمدي بيغش عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاکيد براينکه رييس قوه قضاييه نبايد اجازه دهد توهين به "رييس جمهور" در کشور تبديل به مساله اي عادي شود، سخنان توکلي و مطهري را "ناشي از عقده گشايي و بدون ارزش" دانست.

به گزارش ایرنا، وي با اشاره به سخنان "توهين آميز" احمد توکلي و علي مطهري نمايندگان تهران در مجلس شوراي اسلامي از رييس قوه قضاييه خواست تا اجازه ندهد برخي افراد که خود را در "لايه هاي امن احساس مي کنند به رييس جمهور" اهانت کنند.

0 comments:

ارسال یک نظر