به ‌دنبال حادثه بمب گذاری؛ حسینعلی شهریاری از نمایندگی مردم زاهدان در مجلس استعفا کرد

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پی وقوع حادثه بمب گذاری در مسجد جامع زاهدان استعفای خود از سمت نمایندگی مردم زاهدان در مجلس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسينعلی شهرياری دیروز بعد از انفجار‌های زاهدان گفته بود که اين انفجارها قابل پيش‌بينی بود: بنده بارها در مصاحبه‌ها گفته‌ام كه عوامل بازمانده از جريانات وهابيت و ريگی وجود دارند و می‌خواهند اقدامی انجام دهند تا بگويند كه هنوز حضور دارند.

گفتنی است، دو انفجار پنجشنبه شب مقابل مسجد جامع زاهدان روی داد که بر اثر آن 328 نفر از هموطنانمان شهید و مجروح شدند.

متن استعفانامه شهریاری به شرح زیر است: جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی احتراما اینجانب دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس به اطلاع می‌رساند با توجه به پیگیری‌های فراوان اینجانب متاسفانه مسئولان نتوانستند حداقل وظیفه خود را که همانا حفظ امنیت جان و مال مردم است را تامین کنند.

از طرفی خواسته‌های فراوان و به حق مردمی از اینجانب جهت پیگیری برای تامین امنیت و احقاق حقوق شهروندی استعفای خود را در تاریخ 25 تیرماه 89 اعلام می دارم. امیدوارم مسئولان چاره‌ای بیندیشند که از این پس شاهد پرپر شدن عزیزان‌مان در این استان نباشیم.

شهرياری عنوان كرد: واقعا اين انفجارها قابل پيش‌بينی بود؛ بنده بارها در مصاحبه‌ها گفته‌ام كه عوامل بازمانده از جريانات وهابيت و ريگی وجود دارند و می‌خواهند اقدامی انجام دهند تا بگويند كه هنوز حضور دارند.

رئيس كميسيون بهداشت مجلس در بخش ديگري از اين گفت‌و گو متذكر شد بارها اين تذكر را به مسؤلان امنيتی استان زاهدان داده‌ام و حتی قبل از تعطيلات عيد نوروز كتبا طی نامه‌ای به مسؤلان يادآوری كردم كه بايد مراقبت‌های امنيتی را در استان سيستان و بلوچستان گسترش دهند.

0 comments:

ارسال یک نظر