حرف های شنیدنی ده‌نمکی در رسانه میلی

کلمه: برنامه شب گذشته رو به فردا بعد از حضور چند چهره افراطی حامی دولت، گویا قصد داشت با حضور مسعود ده‌نمکی به شیوه دیگری کار را ادامه دهد، اما تعریضهای مکرر این کارگردان سینما به دولت کنونی و مجری جوان حامی آن، این رویه را ناکام گذاشت . ده‌نمکی که پس از اخراجی‌ها بیشتر با اقشار مختلف مردم ارتباط پیدا کرده، از محکوم کردن معترضین خودداری کرد.

به گزارش آینده، ده نمکی چندین بار مسوولان برنامه را به دلیل خودداری از پخش مستند انتقادی فقروفحشای او تخطئه کرد و آن را نشانه نبود تحمل در مسوولین دانست. حتی زمانی که مجری اعلام کرد مستند "کدام استقلال کدام پیروزی آماده پخش است" ده نمکی گفت: فایده ای ندارد. شما اگر راست می گویید، مستند فقر و فحشا را پخش کنید.

ده نمکی در مورد نگاه هجمه به نگاه های نقادانه در دولت قبل و امروز گفت: عدم تحمل نقد از زاویه انقلاب ربطی به دولت و جناح خاص ندارد، در یک دولت فیلم بنده توقیف شد و در دولت حاضر کتاب من.

ده‌نمکی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که به نظر شما طرح مباحث این چنینی در رسانه ملی سیاه‌نمایی اوضاع جامعه نیست، گفت: اگر ما نتوانیم در رسانه ملی مطالبات خود را مطرح کنیم یعنی مشکل داریم و این مسائل را باید در همین جاها از مسئولان طلب کنیم و حتی اگر به خاطر سخنان یاد شده دستگیر هم شدیم هیچ مشکلی نیست.

در حالی که مجری تلاش داشت با اشاره به برخی سخنان درباره ساده زیستی مسوولان و طرح این پرسش که مشکل از کدام زمان آغاز شد، بحث را در مسیر نقد دولتهای گذشته ببرد، ده‌نمکی باز هم مقاومت کرد و در مقطعی هم گفت: نباید برخی فقط ژست و شعار عدالت بگیرند.

وی برچسب زدن به برخی منتقدان و مصادره شعار عدالت را اشتباه خواند و گفت: همه جوانان آزادی و عدالت را دوست دارند و الان نباید اشتباهی که در مصادره شعار آزادی شد، تکرار کنیم.

وی در لحظات پایانی برنامه که مجری از او خواست تا یک میان برنامه پخش شود گفت: بحث را عوض نکنید من دارم صحبت می کنم.در قسمت دیگر که مجری میان صحبت های ده نمکی پریده بود، وی گفت تو گوشی چیزی بهت گفتن، آره گفتن که یک چیز دیگر بگویم.

0 comments:

ارسال یک نظر