اختصاصی جرس / پروژه جدید اعترافات تلویزیونی این بار با عنوان “فتنه در عاشورا” کلید خورد

‫شبکه جنبش راه سبز (جرس): مسئولان امنیتی با همکاری صداوسیما در حال ضبط دور تازه ای از اعترافات برای پخش در تلویزیون هستند که این بار با موضوع عاشورای تهران است.

به گزارش جرس، از دو روز پیش گروه های فیلمبرداری و تدوین برای ضبط دور تازه  اعترافات از سوی صدا و سیما راهی اوین شده اند.‬ اولین روز فیلمبرداری این تیم به ضبط اعترافات چند تن از شهروندان بهایی که اعتراف می کردند با دستور هیات مرکزی جامعه بهاییان در تظاهرات روز عاشورا شرکت کرده بودند، انجام شده است.

همچنین  طبق برنامه ریزی های انجام شده این تیم، در روزهای آتی اعترافات چند نفر به عنوان نیروها و اعضای سازمان مجاهدین خلق در تظاهرات عاشورا ضبط خواهد شد.

خبرنگار جرس همچنین اطلاعاتی به دست آورده است که مسوولان امنیتی بجز این دو موضوع به گروه فیلمبرداری اعلام کرده اند که موضوع دو بخش دیگر اعترافات نیز تا آخر هفته آینده برای ضبط، نهایی خواهد شد. هنوز از مشخصات کسانی که باید در دیگر بخشهای سناریوی فیلمسازان "فتنه در عاشورا" در مقابل دوربین اعتراف به فعالیتهای براندازانه کنند اطلاعی در دست نیست. اما احتمال داده می شود یکی از این گروه ها خبرنگاران روزنامه ها و سایتهای اینترنتی و دیگری فعالین تشکل های جامعه مدنی باشند.

0 comments:

ارسال یک نظر