تجری:درگیرحوادث مهم افغانستان شدم گزارش کمیته ویژه درباره حوادث انتخابات و کهریزک را پیگیری نکردم

کلمه:عضو کمیته ویژه حوادث پس از انتخابات مجلس در پاسخ به این سئوال که سرنوشت گزارش مجلس درباره حوادث پس از انتخابات و کهریزک چه شد، گفت:«من آنقدر درگیر مسایل افغانستان شدم که دیگر این موضوع را پیگیری نکردم.» فرهاد تجری در گفتگو با «پارلمان‌نیوز»، در پاسخ به سئوالی درباره زمان قرائت گزارش کمیته ویژه مجلس، اظهار داشت:«مسایل مهمی در افغانستان پیش آمد که من به شدت درگیر و پیگیر آن مساله شدم.» وی افزود:« از گزارش خبر ندارم باید از آقای جلالی در مورد سرنوشت گزارش و زمان قرائت آن سئوال شود، چون خود من هم بی‌اطلاع هستم.» اما کاظم جلالی مخبر کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوالی در مورد زمان قرائت این گزارش گفت:«روز یکشنبه جلسه کمیته ویژه برگزار و پیش نویس گزارش به تصویب نهایی رسید.» وی خاطر نشان کرد:«امروز(سه شنبه)کار تایپ و مقدمه انجام می‌شود و امیدوار هستیم فردا گزارش تقدیم ریاست مجلس کنیم.»

0 comments:

ارسال یک نظر