عکسی منتشر نشده از تظاهرات میلیونی - حتماً ببینید ولی شک نکنید

تصویراز تظاهرات میلیونی حامیان دولت کودتاست که توسط خبرگزاری فارس تدوین شده

پس از حضور دشمن شکن امت ولایت محور ایران از همه قشرهای کارمندی دولت و از وزارتخانه های مختلف و با حضور بی سابقه بچه مدرسه ای های معتقد به اصول مترقی از همه سطوح از دبیرستان گرفته تا ابتدایی و پیش دبستانی و مهدکودک، رسانه های استکباری تلاش بسیاری کردند تا این حضور حماسی و ولایی را نادیده گرفته و یا کم اهمیت جلوه دهند. اما اجتماع خود جوش ملت چیزی نبود که بتوان آن را از دید دوربینهای عکاسی پنهان نمود. در این میان یک تصویر از خبرگزاری فارس مشتی کوبنده بر دهان همه آنهایی بود که به خیال خام جداشدن امت ایران از ولایت عشق  و ایمان بودند. عکس زیر را ببینید. لازم به ذکر است که خبرگزاری فارس با انتشار عکسهایی مشابه عکس زیر در مواقع حساس و بحرانی کشور توانسته است نشان والای صداقت را از راستگوترین رئیس جمهور تاریخ بشریت جنای آقای دکتر احمدی نژاد دریافت کند.

در تصویر بالا مییتونین زوم کنین و بخش پایین تصویر که کادر قرمز کشیده شده رو نگاه کنین و متوجه میشین که در اين قسمت تصویر مردم به سمت بالا میرن ،در حالیکه در قسمت دیگه عکس مردم به سمت پایین میان. ضمنا تمام پلاکاردها در جهت دوربین گرفته شدن که واقعا شاهکاری هنریست.

تصویر را برایتان ضمضمه نیز کرده ایم. آن را دانلود کنید و با زوم آن در کامپیوتر به ظرافت کاری رسانه حکومتی فارس پی ببرید.

بهترین توضیحی که برای عکس فوق می توان داشت، چند بیت شعر زیر است.

دست مزن ! چشم ! ببستم دو دست
راه مرو ! چشم ! دو پايم شكست

حرف مزن ! قطع نمودم سخن
نطق مكن ! چشم ! ببستم دهن

هيچ نفهم ! اين سخن عنوان مكن
خواهش نافهمي انسان مكن

لال شوم ! كور شوم ! كر شوم
ليك محال است كه من خر شوم

پایان متن
گروه خبری دانشجویی موج سبز

0 comments:

ارسال یک نظر