سفیرایران در اتریش : عکس های حوادث اخیر ایران جعلی است

شبکه جنبش راه سبز (جرس): سفیر ایران در اتریش درباره انتشار عکس هایی از اعمال خشونت علیه شهروندان در ایران گفت: این عکس ها توسط عناصر تروریستی و کینه جو ، جعل شده اند و ساختگی هستند.

به گزارش عصر ایران، ابراهیم شیبانی رئیس اسبق بانک مرکزی و سفیر ایران در اتریش در گفت وگو با روزنامه "وینرسایتونگ" چاپ وین اظهار داشت: اقدامات آشوبگرایانه که از سوی برخی از اغتشاشگران انجام شده نباید به حساب مردم گذاشته شود. این اقدامات توسط گروه های تروریستی انجام شده که برای سالهای زیادی چهره واقعی خود را پنهان کرده بودند تا نام آنها از فهرست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا حذف شود و این گروه هم اکنون دوباره فعال شده است.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد: وضعیت ایران بحرانی نیست و سیاست های قدرت های بزرگ برای دخالت در ایران شکست خورده است.

شیبانی تاکید کرد: واقعیت و حقیقت در ایران برخلاف تصویری که از سوی غرض ورزان ترویج می شود؛ چهره دیگری دارد. پلیس در ایران در چارچوب برقراری امنیت و حفاظت از جان مردم فعالیت می کند. بسیاری از نیروهای پلیس در روزهای اخیر به دست نیروهای اغتشاشگر زخمی شده اند.

سفیر ایران در اتریش اضافه کرد که راهپیمایی هایی برای اعلام حمایت از ولی فقیه در ایران برگزار شده و دهها میلیون نفر از ایرانی ها به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

0 comments:

ارسال یک نظر