بیانیه یک دانشگاه درباره پیدا شدن کرم در غذای دانشجویان به صورت «ثانویه» و سوء استفاده بیگانگان و ضد انقلاب از آن

خبرگزاری مهر نوشت:

دانشگاه شهرکرد در واکنش به پیدا شدن یک کرم در ظرف غذای یک دانشجوی پسر این دانشگاه در رستوران غذا خوری، بیانیه ای صادر کرد. به گزارش مهر، دانشگاه شهرکرد در پی اعلام مشاهده یک کرم در ظرف غذای یکی از دانشجویان در سلف دانشجویان پسر و درخواست دانشجویان مبنی بر رسیدگی به موضوع، در بیانیه ای اعلام کرد: به سرعت کمیته بررسی مسئله از سوی ریاست دانشگاه تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد و با دریافت گزارشهای واحد کنترل کیفی و نظارت سلف سرویس و آزمایشگاههای مرتبط، مشخص شد بسیاری از موارد مطرح شده صحت نداشته و مورد مشاهده شده یک کرم سیب بوده و آزمایشهای انجام شده و اعلام صریح آزمایشگاه نشان می دهد که به صورت ثانویه (بعد از طبخ) وارد غذا شده است.

این دانشگاه ضمن ابراز تأسف از این بابت ادامه داد: دانشگاه ضمن پیگیری و بررسی این موضوع، برخورد قاطع در این خصوص خواهد داشت. با توجه به دروغ پراکنی و سوء استفاده برخی سایتها و رسانه های معاند و ضد انقلاب از این مسئله، ضمن تکذیب اخبار خلاف واقع و تحریف شده مرتبط با این موضوع، تصریح می شود دانشگاه با افراد سواستفاده گر و کسانی که موجب تشویش اذهان دانشگاهیان شده و خوراک تبلیغات کذب بیگانگان و ضد انقلاب را فراهم کرده اند، برخورد خواهد کرد.

دانشگاه شهرکرد در بخش دیگر این بیانیه با اشاره به ارزیابیهای وزارت علوم از دانشگاه شهرکرد اعلام کرده است: لازم به ذکر است با عنایت به نتایج اعلام شده ارزیابیهای وزارت علوم، دانشگاه شهرکرد در سالهای اخیر جز دانشگاههای برتر کشور در زمینه تنوع، کیفیت غذا و خوابگاههای دانشجویی بوده و بار دیگر اطمینان داده می شود این دانشگاه بر بهداشت و کیفیت مواد غذایی، همچنین تمامی مراحل تهیه، طبخ و توزیع غذا اشراف و نظارت کامل دارد. این دانشگاه در پایان آورده است: در پایان با تشکر از هوشیاری همه دانشگاهیان ضمن اعلان هشدار نسبت به فریب کاری و سواستفاده عناصر فرصت طلب و فریب خورده، دانشجویان عزیز را به دقت در رفتار و گفتار و مراقبت بیشتر توصیه می کنیم.

0 comments:

ارسال یک نظر