فرمانده کل سپاه: حماسه 9 دی کمتر از دفاع مقدس نبود

جرس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حماسه 9 دي کمتر از دفاع مقدس نبود و مردم در اين حماسه خوب درخشيدند و پاي ولايت فقيه و انديشه‌هاي اسلامي ايستادگي کردند. 

به گزارش ايسنا، سرلشگر پاسدار محمدعلي جعفري روز پنجشنبه طي سخناني در نيشابور گفت: در فتنه 88 تمام دشمنان داخلي و خارجي به نابودي انقلاب اسلامي دل‌ بسته بودند و اين دفاع جانانه مردم از ارزش‌ها باعث شد که خداي متعال نصرت‌هاي خود را براي اين انقلاب محقق کند.

فرمانده سپاه افزود: حماسه 9 دي کمتر از دفاع مقدس نبود و مردم در اين حماسه خوب درخشيدند و پاي ولايت فقيه و انديشه‌هاي اسلامي ايستادگي کردند.

جعفري ادامه داد: ما اول انقلاب يک حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز به نام جنگ تحميلي داشتيم که هرچند خسارت‌هاي بالايي در آن متحمل شديم ولي اين دوران طلايي و درخشان به ‌غير از پيروزي‌هاي نظامي خود در آن دوران نتايج معنوي و مستمري در طول انقلاب اسلامي داشته است که امروزه به اثرات و برکات آن پي مي‌بريم.

فرمانده سپاه  همچنین اظهار داشت: معنويت‌گرايي در جوانان رشد پيدا کرده و عشق نسل جوان امروز به معنويات، عميق‌تر از دوران اول انقلاب است.

وي تصريح کرد: هر فرد مومن انقلابي که دل در گروي اسلام و انقلاب اسلامي دارد، بايد اين مسير و فرهنگ و اهداف را به ديگران توصيه کند.

فرمانده سپاه با بيان اينکه دشمن تلاش مي‌کند کشور به موفقيت‌هاي اقتصادي و معيشتي دست پيدا نکند، افزود: کشور به موفقيت‌هاي خوبي در تامين معيشت مردم رسيده است.

0 comments:

ارسال یک نظر