مراسم ترحیم شهید صابر؛ پنجشنبه ساعت سه مسجد اعظم قلهک

جرس: مراسم ترحیم هدی صابر پنجشنبه، در مسجد اعظم قلهک از ساعت سه تا پنج بعد از ظهر برگزار می شود.


به گزارش جرس، بدنبال شهادت مظلومانه هدی صابر در پی اعتصاب غذا و عدم ارایه خدمات پزشکی، مجلس ختمی برای گرامیداشت آن شهید در مسجد اعظم قلهک در خیابان دولت برگزار می شود. 


جنبش مسلمانان مبارز با عرض تسلیت به خانواده شهید رضا هدی صابر مردم آگاه و مبارز را به حضور گسترده در مراسم گرامی داشت عزیز از دست رفته مان که روز پنجشنبه (بیست وششم خرداد) در مسجد اعظم قلهک از ساعت سه الی پنج برگزار می گردد دعوت می کند.

در همین
جبهه مشارکت ایران اسلامی با تسلیت شهادت هدی صابر این اسوه ایمان و صبر و پایداری به خانواده رنج و داغ دیده اش، و بازماندگان و همفکران او در قالب نیروهای ملی مذهبی و مردم آزادیخواه و سبز ایران ، خود را در سوگ این عزیز پرواز کرده شریک و عزادار می داند و از همگان می خواهد در مقام پاسداشت از آزادی و عدالت ، که صابرهمه عمرش را ذیل ایندو آرمان سپری و فداکرد ، در مجالس و مراسم گرامیداشت او شرکت فعال و گسترده نمایند .

طی چند روز گذشته، سازمانها، احزاب و شخصیتهای سیاسی و فرهنگی با صدور بیانیه هایی شهادت این فعال سیاسی و دین پژوه را تسلیت گفته اند. 

مراسم تشییع و خاکسپاری این فعال ملی مذهبی در فضایی کاملا امنیتی برگزار شد. 

بر اساس شهادت شصت و چهار هم بندی هدی صابر وی پس از انتقال به بهداری اوین مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. 

آنها شهادت داده اند که وی در هشتمین روز از اعتصاب غذای خود که در اعتراض به شهادت هاله سحابی انجام شده بود، ساعتها از درد به خود می پیچید. 

دادستان کل کشور و دادستان تهران نسبت به ابهامات این پرونده اعتراف کرده اند. اما تاکنون گزارشی از سوی اداره امور زندانها ارایه نشده است.

رییس بهداری اوین ادعا کرده بود که همه خدمات پزشکی به موقع ارایه شده و شهید صابر در اعتصاب غذا نبوده است. این در حالی است که هم بندان او به اعتصاب غذای او شهادت داده اند. 

همسر این شهید مظلوم از مجامع و نهادهای بین المللی درخواست کرده است که علت اصلی مرگ این فعال ملی مذهبی را بررسی کنند.

0 comments:

ارسال یک نظر