اعلام حمایت دانشجویان مسلمان ایالت کنتاکی از آزدای‌خواهی مردم ایران، مصر و تونس

ایمان و باورهای اسلامی مردم نباید بازیچه سیاست‌ شود

دانشجویان مسلمان ایالت کنتاکی آمریکا، در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم مصر و تونس برای به انجام رسیدن قیام آزادی‌خواهانه‌شان، اظهار امیدواری کرده است تا مردم ایران نیز بر دیکتاتوری حاکم بر کشور پیروز شوند.

 

بنا به اخبار رسیده به جرس، در بخشی از این بیانیه آمده است: ما معتقدیم که ایمان و باورهای اسلامی مردم نباید بازیچه سیاست‌ها و احزاب یک کشور شود. ما با توجه به تجربیات دردناک و پر هزینه پس از انقلاب در ایران مردم مصر را به وحدت صرفنظر از دین و مذهب اقشار جامعه خود برای استقرر آزادی و دموکراسی دعوت می‌کنیم. درود بر شما مردم مصر، تونس و ایران.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: به نام خدا؛ پیروزی مردم مصر بر طاغوت زمان در سرزمین فراعنه مصداق بارز وعده حق و سنت الهی بود که اگر قومی برخیزند و برای آزادی خود و رهایی از ظلم در مقابل جایران حاکم قد علم کنند خدای متعال ناصر و یاری کننده آنان میباشد. درود بر مردم مصر که برای آزادی و عزت انسانی‌ خود و نیز جهت اقامه عدالت اجتماعی در کنار یکدیگر قدرت و پیروزی اراده مردم در مقابل ارتش و ادوات جنگی را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند که ظلم و استبداد سرانجامش زباله دان تاریخ است.

 

ما دانشجویان مسلمان در ایالت کنتاکی ضمن ابراز همراهی و خوشحالی از پیروزی مردم مصر یادآور می‌شویم که شما مردم عزیز مصر هوشیار باشید تا تجربه تلخ پس از پیروزی بر شاه در ایران را تکرار نکنید. امروز دیکتاتوری مذهبی در ایران به نام اسلام و انقلاب بدترین جنایتها را مرتکب و بر خلاف قانون، و مذهب و دین با توسل به نیروی نظامی و کشتار مردم بار دیگر دورانی بدتر و سهمگین تر از دوران شاه را حاکم نموده است. امروز حاکمان در ایران به اسم اسلام و پیامبر (ص) مراجع دینی و فعالان سیاسی مذهبی را به حبس و زندان و با ترور شخصیت رهبران جنبش راه فرعونیان را پیشه خود نموده اند.

 

مردم ایران پس از ۳۰ سال بار دیگر برای کسب آزادی در مقابل دیکتاتوری خامنه‌ای سنگین‌ترین هزینه‌ها را می‌پردازند و ما آرزومندیم که هر چه زودتر آنان نیز مانند شما مردم غیور مصر دیکتاتور حاکم در ایران را از قدرت عزل و جشن پیروزی دو ملت ایران و مصر پیروزی مردم تونس را همراهی و چراغی روشن برای رسیدن به قوله‌های انسانی‌ باشد. ما معتقدیم که ایمان و باورهای اسلامی مردم نباید بازیچه سیاست‌ها و احزاب یک کشور شود. ما با توجه به تجربیات دردناک و پر هزینه پس از انقلاب در ایران مردم مصر را به وحدت صرفنظر از دین و مذهب اقشار جامعه خود برای استقرر آزادی و دموکراسی دعوت می‌نماییم. درود بر شما مردم مصر، تونس و ایران.

 

ان تنصر و الله ینصرکم اقدامکم.

دانشجویان مسلمان ایالت کنتاکی

0 comments:

ارسال یک نظر