سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۴۰۰ تومانی و ابطال سهمیه گازوئیل ۱۶٫۵ تومانی

رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی و عمومی را اعلام کرد و با اشاره به اختصاص ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی در بهمن‌ماه گفت: از ابتدای این ماه سهمیه گازوئیل ۱۶٫۵ تومانی حذف و خودروهایی که تا این تاریخ از این سهمیه استفاده نکرده باشند، سهمیه آنها باطل و سوخت می‌شود.


به گزارش آفتاب نیوز، محمد رویانیان روز سه‌شنبه ٢٨ دی ماه، طی یک نشست خبری گفت: براساس تدابیراندیشیده شده سهمیه بنزین بهمن ماه خودروها همانند سهمیه بنزین ماه جاری، بدون تغییر ۶۰ لیتر با قیمت ۴۰۰ تومان است، البته بنزین ۱۰۰ تومانی هم باقی است و سهمیه‌های بنزین صد تومانی موجود در کارت‌های سوخت نمی‌سوزد.


وی در باره سهمیه بنزین تاکسی‌ها گفت: سهمیه بنزینی تاکسی‌های درونشهری ۵۰۰ و بین شهری ٧۵۰ و تاکسی‌های دو گانه سوز درونشهری ٣۰۰ و برون شهری ۵۰۰ لیتر است.


به گفته رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور، سهمیه بنزین آژانس و مسافربرهای شخصی با هر شکل ٣۰۰ و موتورسیکلت‌ها ٢۵ لیتر است و سهمیه بنزین وانت بار نوع یک ٢۰۰ و نوع دو ۴۰۰ لیتر است.


حذف گازوئیل ۱۶۵ ریالی از اول بهمن
رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور درباره نرخ گازوئیل نیز گفت: خودروهای گازوئیلی به ٢۰ کلاس تقسیم و سقف سهمیه آنها مشخص شده است.

وی با بیان اینکه نرخ گازوئیل خودروهای ترانزیتی ٣۵۰ تومان خواهد بود، افزود از اول بهمن ماه گازوئیل ۱۶۵ ریالی حذف می‌شود، دارندگان گازوئیل ۱۶۵ ریالی باید تا قبل از بهمن‌ماه سهمیه خود را استفاده کنند.


گفتنی است هم اکنون قیمت هر لیتر بنزین یارانه ای ۱٠٠ تومان، بنزین سوپر یارانه ای ۱۵٠ تومان، بنزین نیمه یارانه ای ۴٠٠ تومان و بنزین نیمه یارانه ای سوپر ۵۵٠ تومان است.

0 comments:

ارسال یک نظر