پیام کانون صنفی معلمان به دانش آموزان کشور: ۱٣ آبان یاد آور پایداری در مقابل خودکامگی است

جــرس: در آستانه ١٣ آبـان و روز دانش آموز در ایران، کانون صنفی معلمان ایران بیانیه ای صادر کرده و ضمن تبریک به دانش آموزان کشور، این روز را "یاد آور پایداری نونهالان این مرز و بوم در مقابل سموم خودکامگی و خودباختگی" ذکر کرده و آرزوی پویایی و بالیدن برای آنان نمود.


به گزارش وبلاگ شیرزاد عبداللهی، عضو این تشکل مدنی، متن بیانیۀ کانون صنفی معلمان به مناسبت روز دانش آموز به شرح زیر است :

باز سیزده آبان دیگری از راه رسید و ما باغبانان گلشن آموزش و پرورش به رغم کاستی دست افزار و دست رنجمان و گاه خلیدن خاری در دستمان، همچنان محو شکفتن غنچه های این باغیم . رویش رستاک ها بر تنه کهن درختان این باغ را به نظاره نشسته ایم به امید روزگاری که بتوانید راست و سترگ، نماد پیشینه غنی فرهنگی مان و احیا گر برتری علمی و هنری مان باشید. این روز را که یاد آور پایداری نونهالان این مرز و بوم در مقابل سموم خودکامگی و خودباختگی است به تو نونهال گرامی که ریشه در ارزش های ملی و دینی سرزمین خود داری شادباش می گوییم و آرزوی بالیدن و سایه گستراندنتان بر پهنه این خاک را داریم. همواره این باغبانان رنجور اما امیدوار را در کنار خود بدانید.


 همزمان رسول بداغی، عضو زندانیِ این تشکل صنفی، طی نامه ای از زندان گوهردشت کرج خطاب به دانش آموزان خود، ضمن شرح دلیل زندانی بودن خویش و آرمان هایی که برای رسیدن به آنها در حبس به سر می برد، روز دانش آموز را به آنها تبریک گفته و خاطرنشان کرد "... اینک که این نامه را می نویسم، دلم لبریز از عشق و مهربانی شماست؛ اندیشه ام سرشار از امید به آینده شماست... من و همکارانم در کانون صنفی معلمان ایران سال هاست که برای بهبود کیفیت اموزشی و افزایش امکانات مدارس کشور تا رسیدن به استاندارد های جهانی تلاش می کنیم..."

0 comments:

ارسال یک نظر