اختلافات وزير بهداشت با دو معاون احمدی نژاد بر سر احداث بيمارستان‌هاي جديد

نماينده قزوين در نطق پيش از دستور خود با اشاره به مشكلات تصويب چارت تشكيلاتي بيمارستان مينودشت قزوين از معاونت‌هاي راهبردي احمدی نژاد به دليل تعلل در اجراي اين مصوبه استاني دولت، انتقاد كرد.

به گزارش ایلنا، قدرت‌الله عليخاني نماينده قزوين، در نطق ميان دستور مجلس با اشاره به گذشت بيش از يك سال از وعده تصويب چارت تشكيلاتي بيمارستان مينو دشت قزوين در دومين دور از سفرهاي استاني دولت به اين استان، گفت: به گفته وزير بهداشت در ديداري كه روز گذشته با ايشان داشتم، در حال حاضر براي 11 هزار و 400 تخت آماده بهره برداري نياز به17 هزارو 500 نفر نيرو است كه اين نيروها بايد چارت تشكيلاتي شان مصوب بشود و مردم هم در حال حاضر گرفتار عدم اجراي همين مصوبات هستند.

عليخاني با نام بردن از دو تن از معاونان احمدی نژاد به نام آقايان فروزنده و عزيزي، ادامه داد: در اين راستا معاونت راهبردي رياست‌جمهوري بايد اقدام بكند كه نمي‌كند. اصل كار دست آقاي فروزنده است و شايد بتوان گفت كه تاخير در اين كار، خيانت به دولت و ملت است.

نماينده مردم قزوين با اشاره به اينكه اين تذكر فقط براي قزوين نيست و براي همه استان‌ها است، از شهرهاي بسياري نام برد كه به گفته وي تمام آنها همين مشكل تصويب چارت تشكيلاتي بيمارستان را دارند.

عليخاني به نقل از معاون احمدی نژاد گفت: آقاي عزيزي به من گفته وزارت بهداشت از نيروهاي خود نمي‌تواند استفاده كند، در حالي كه وقتي من از وزير بهداشت در اين‌باره سوال كردم، خانم دستجردي به من گفت اين خلاف است و چنين چيزي وجود ندارد.

عضو فراكسيون خط امام مجلس ادامه داد: از دولت مي‌خواهم يكي از رضايتمندي‌هاي مردم را كه رسيدن به درمان مردم است را مورد توجه قرار دهد.

وي افزود: موضع سياسي ما مشخص است. بنابراين در مورد مسائل سياسي صحبت نمي‌كنم. اما بياييد در ماه مبارك رمضان همه ياري كنند وزارت بهداشت اين چارت تشكيلاتي را تصويب كند.

عليخاني در حالي كه به دليل تمام شدن وقتش از سوي سبحاني‌نيا تذكر مي‌گرفت، ادامه داد: مساله دوم اتوبان تهران-كرج- قزوين است كه يك سال پيش معاون اول رئيس‌جمهور كلنگ افتتاح آن را زده است. اما وزير راه اظهار مي‌كند موانعي از قبيل ارتش و نيروهاي مسلح مانع از اتمام پروژه اتوبان تهران- كرج هستند.

0 comments:

ارسال یک نظر