علی کریمی: تمام این بهانه ها، حاشیه سازی به دلیل انتقادم از سوء مدیریت ها ست

علی کریمی، ملی پوش تیم فوتبال استیل آذین تهران، در واکنش به اقدام مسئولین آن باشگاه در صدور بیانیه علیه وی و اخراجش از آن تیم، این اقدامات را واکنشی به انتقادات خود از مسئولین آن باشگاه در جریان یک مصاحبه اعلام کرد و طرح مواردی همچون روزه خواری را "بهانه" و "کذب" خواند.

باشگاه استیل آذین، بعد از انتقادات علی کریمی از سوء مدیریت ها و برخی مسائل در آن باشگاه، با صدور اطلاعیه ای بیسابقه در ورزش کشور، ادعا کرد "این باشگاه وظیفه خود می داند در مقابل عدم تمکین در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و عدم رعایت شئونات (شئون) ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج این بازیکن را اعلام نماید."

به گزارش کلمه، این بازیکن فوتبال، تمام دلایل مطرح شده توسط باشگاه فوق الذکر را رد کرده و مدعیان آن را به خدا واگذار کرده و گفته است "سال‌های سال است که بازی می‌کنم اما هیچ‌گاه در مورد من چنین مسائلی مطرح نشده و نبوده چرا که من یک مسلمان هستم و به مسائل دینی و مذهبی اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنین ادعایی داشتند چرا همان روز اعلام نکردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازی کنم. فکر می‌کنم همه این حاشیه‌سازی‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازی در مورد مدیریت قبلی بوده است."

کریمی ادامه می‌دهد: "در مورد مطلبی که از قول من درباره‌ عزیزمحمدی و علی‌پور نوشته بودند باید این نکته را متذکر شوم که این عزیزان در فدراسیون زحمت‌های زیادی را متحمل می‌شوند و هیچ‌وقت به خودم اجازه ندادم و نمی‌دهم به آن‌ها توهین کنم. شما می‌توانید از آقایان عزیزمحمدی و علی‌پور سوال کنید که آیا تا به امروز صحبتی از من درباره‌ی آن‌ها دیده‌اند یا نه. در واقع تمام حاشیه‌سازی‌های اخیر، در پاسخ به یک مصاحبه بوده و خدا بر همه چیز آگاه است."

همزمان سایت رسمی مهدی مهدوی کیا، بازیکن مطرح فوتبال ایران نیز، به نقل از وی، ضمن انتقاد از اخراج علی کریمی، از مدیران استیل خواست او را به تیم برگردانند.

 در جریان جنبش اعتراضی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته نیز، علی کریمی از بازیکنانی بود که با نماد سبز رنگ به میدان بازی رفته و از جنبش سبز حمایت کرده بود.

0 comments:

ارسال یک نظر