فراخوان حامیان جنبش سبز در اصفهان برای برگزاری مراسم ٢٢ خرداد

همزمان با شهرها و استان های کشور، حامیان جنبش سبز در اصفهان نیز، برای هرچه با شکوه تر برگزار شدنِ مراسم ٢٢ خرداد، فراخوان عمومی صادر کرد.

به گزارش سامانه خبری اصفهان سبز، با ذکر این نکته که "تظاهرات سکوت ما، رأس ساعت شش بعدازظهر با حرکت از ابتدای چهارباغ عباسی (انقلاب)، به سمت دروازه دولت شروع می شود"، خاطرنشان کرده اند "در حین سکوت، صرفاً دستها به نشانه پیروزی بالا برده می شوند. پس از مدتی حرکت و شکل گیری جمعیت، تنها در صورت مناسب بودن شرایط، شعار الله اکبر داده شده و سپس با شعار یا حسین میر حسین تظاهرات ادامه پیدا می کند و در غیر اینصورت تظاهرات سکوت ادامه می یابد و از دادن شعارهای رادیکال پرهیز می کنیم."

آنها همچنین تاکید کرده اند "در صورتی که به هر دلیل، امکان تظاهرات متمرکز فراهم نشود، گزینه بعدی، تظاهرات به شکل پراکنده به خصوص در محدوده چهارباغ عباسی خواهد بود.

در ادامه آمده است: دوستانی هم که نمی توانند در تظاهرات شرکت کنند می توانند با ماشین رأس ساعت شش بعدازظهر به محدوده انقلاب آمده و با بوق زدن و رانندگی آرام به ایجاد ترافیک کمک کرده، تلاش مأمورین برای خلوت کردن محدوده انقلاب، چهارباغ و خیابانهای اطراف را با برگشتن به این سمت و تردد دائم در این مسیر خنثی کنند."

لازم به ذکر است در آستانه فرا رسیدن ٢٢ خرداد ماه و برگزاری مراسم سالگرد انتخابات، حامیان جنبش سبز در استان های مازندران ، فارس، قزوین، تهران، گیلان، خوزستان و یاسوج ، فراخوان عمومی داده و به این کمپین مدنی- اعتراضی پیوستند.

گزارش های ارسالی حاکی از آن است که مراسم ٢٢ خرداد رشت، «مقابل دانشگاه علوم پایه» و راس ساعت شش بعد از ظهر، در اهواز ساعت ۱۹ بعدازظهر و در محل «پل چهارم و فلکه شهداء به سمت خیابان نادری»، در یاسوج ساعت چهار در حدفاصل میدان هفت تیر تا هتل ارم برگزار خواهد شد. و در استان مازندران شهرهای مختلف قرار است هماهنگی ایجاد و اعلام شود.
مراسم راهپیمایی تهران نیز رای ساعت چهار بعد از ظهر روز ٢٢ خرداد، از میدان امام حسین تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

0 comments:

ارسال یک نظر