وزیر اطلاعات :حرکت ضدانقلاب‌ جدید از دوران سازندگی شروع شد

""نکته قابل توجه و دردآور اینکه در دوره اصلاحات و سازندگی موسسات و سازمان‌های غیردولتی با عناوین حقوق بشر و کمک به مستمندان با حمایت و پشتیبانی دولت‌های آمریکا و انگلیس در کشور راه‌اندازی شدند.""

به گفته حیدر مصلحی  بخشی از این موسسات و سازمان‌های فعال پس از روی کار آمدن دولت نهم با مبارزه و پیگیری این دولت براندازی شدند.

ضدانقلاب جدید سخنان و ایده‌های امام را کنار گذاشت
به گزارش فارس وی در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در کانون الزهرای کاشان تصریح کرد: در حالی که اندیشمندان دنیای پیشرفته غرب در حال حاضر تشنه افکار و ایده‌های امام هستند و تحت تاثیر اندیشه‌های ناب آن بزرگوار قرار دارند، با شکل‌گیری ضدانقلاب جدید حرکت آنها به گونه‌ای شد که گفتند باید سخنان و ایده‌های امام را کنار گذاشت و به موزه‌ها سپرد و اقدام قابل توجه این گروه در طول 16 سال اخیر انقلاب این بود که عناوین و اصطلاحات انقلاب و امام را به واژه‌های مورد پسند و اهداف خود تبدیل و تبلیغ کردند.

مصلحی به کاربری واژه قشر آسیب‌پذیر به جای مستضعف، اپوزیسیون به جای ضدانقلاب، درگیری انقلابی به جای گفتمان فرهنگی اجتماعی را از جمله مصادیق این تبدیل اصطلاحات برشمرد.

مصلحی گفت: با کمال تاسف اذعان می‌کنیم در مقطعی از زمان و تاریخ انقلاب، حتی در زمان خود امام خمینی(ره) عده‌ای به امام و آرمان‌های ایشان پشت کرده و تبعیت و پیروی از آن بزرگوار را رها کرده و زیر پا گذاشته‌اند.

فتنه پس از انتخابات با سرمایه‌گذاری سنگین و بزرگ استکبار ایجاد شد
وزیر اطلاعات چهار عنصر بیگانگان در راس آن آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان، ضد انقلاب سنتی داخل و خارج از کشور، ضد انقلاب جدید و نفاق جدید را از عناصر تهدید امنیت ملی کشور ذکر کرد.

وی مطرح کردن مباحثی شامل مخالفت با ولایت فقیه و آشکار کردن باطن واقعی برخی خواص را به عنوان نفاق جدید از جمله مصادیق چهارمین تهدید امنیت ملی بر شمرد و گفت: با روی کار آمدن نفاق جدید، فتنه بعد از انتخابات دهم با سرمایه‌گذاری سنگین و بزرگ استکبار ایجاد شد.

به گفته وی در طول 30 سال تاریخ پس از انقلاب، ضد انقلاب سنتی در قالب تشکل‌ها و مجموعه‌های مختلف از جمله اسلام‌گرایان التقاطی، منافقین، اسلام گرایان لیبرال دموکرات، لیبرال سوسیال دموکرات، هدف مشترک براندازی نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کردند.

مصلحی یادآور شد: در بررسی‌های به‌عمل آمده از دفاتر برخی مجموعه‌های سران فتنه به این نتیجه رسیدیم که فتنه اخیر از 20 سال قبل با هدف براندازی دین و کیان اسلامی شکل گرفته است.

وی گفت: بر اساس این مستندات به دست آمده مشخص شد که آنها دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی تدوین و طراحی کرده بودند تا آرام آرام دین‌مداری و دین‌محوری که عامل اصلی تداوم انقلاب و پایداری نظام جمهوری اسلامی بود را از افکار و عقاید ملت خارج سازند و برقراری ارتباط جدی با مراجع از جمله این دستورالعمل‌ها و برنامه‌های سران فتنه در راستای دستیابی به اهدافشان بود.

وی از ائمه جماعات و روحانیون خواست برای مقابله با جنگ نرم از ابزارهای اینترنتی و فضای مجازی این ابزار در جهت تقویت دین و هدایت جوانان به نحو احسن بهره‌برداری کنند.

0 comments:

ارسال یک نظر