احمدی نژاد: امروز در دنیا جز جمهوری اسلامی و ملت ایران نقطه امید و اتكایی برای ملت‌ها نیست!!

احمدی نژاد: احزاب و گروهها حق دخالت در امور کشور را ندارند
محمود احمدی نژاد تاکید کرد گروه‌ها، دسته جات و احزاب، حق دخالت در امور كشور و فشار آوردن بر این و آن را ندارند.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد صبح پنجشنبه ششم خردادماه، در جمع مدیران استان كرمان خاطرنشان کرد "باید ببینیم به چه كسانی می‌خواهیم خدمت كنیم و چه زمانی قرار این خدمت انجام گیرد و چه آثاری دارد. به خصوص شما كه مستقیما به مردمی خدمت می‌كنید كه بهترین مردم ایران هستند ."

باید پرچمدار مناسبات آینده جهان باشیم
احمدی نژاد همچنین تاکید کرد "جمهوری اسلامی باید پرچمدار همه مناسبات آینده جهان باشد" و خطاب به مدیران استان کرمان گفت : "شما بهتر از من می‌دانید كه امروز در دنیا جز جمهوری اسلامی و ملت ایران نقطه امید و اتكایی برای ملت‌ها نیست" و ادعا کرد: "امروز وقتی پای صحبت‌های جهانیان می‌نشینیم می‌گویند نقطه امید ما ملت ایران است و امید داریم ایران بتواند اصلاحی به وجود بیاورد. "

احزاب حق دخالت ندارند
محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود، با نادیده گرفتن کارکرد احزاب و تشکل ها و حقوق قانونی آنها، گفت "دسته جات و احزاب محترمند اما حق دخالت در امور كشور و فشار آوردن بر این و آن را ندارند.

وی تاكید كرد: اگر كسی دلش همراه نباشد خدماتش هم مفید نخواهد بود.

زد و بند برای کشور
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود، بدون اشاره به اتهامات وارده به برخی مدیران ارشد دولتی، با بیان اینكه "اگر زد و بند می‌كنیم ظاهرش این است كه به خاطر مسائل كشور زدوبند كرده‌ایم، ولی دو پله پایین‌تر كه می‌رود به رشوه تبدیل خواهد شد" گفت: ‌اگر در رده‌های بالا اتفاقات ناجور بیفتد به پایین كه برسد درخت از جا در می‌آید و باید كار را برای خدا مردم و انقلاب انجام دهیم ."

0 comments:

ارسال یک نظر