ایرانیان سبز مالزی خواستار آزادی جوانان اصلاح طلب بازداشتی شدند

در پی ادامه بازداشت ساجده کیانوش راد، ریحانه طباطبایی و نازنین خسروانی، از فعالان و جوانانِ اصلاح طلب، گروهی از ایرانیان مقیم مالزی خواستار برخورد عادلانه و آزادی آنها شدند.


به گزارش منابع خبری جرس، این فعالان مقیم مالزی همزمان خواستار اجرای اصول قانون اساسی در کشور شدند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


ماه هاست هر خبری که میرسد اسارت عزیزی و یا پایمال شدن ارزشی را فریاد میزند و هر روز زندان اوین میزبان عزیزی ست. عزیزانی که شاید بزرگترین اتهامشان دلسوزی برای حفظ عزت ملت و تلاش جهت حفظ سلامت بنیان های انقلاب و سرفرازی کشور عزیزمان ایران و جلوگیری از بدعت ها در دین باشد.

ما جمعی از هم فکران، دوستان و همراهان ساجده کیانوش راد، ریحانه طباطبایی و نازنین خسروانی، دختران فیروزه ای ایران زمین، که این روزها در انفرادی های اوین مشق بردباری می کنند خواستار اجرای قانون اساسی و برخورد عادلانه بر اساس شرایط و آزادی هرچه سریعتر دوستانمان هستیم. عزیزانی که با توجه به شناختمان از آنان می دانیم جز در چهارچوب قانون و با نیت خیر هیچ گامی برنداشته اند و اساسا جز فعالیت در رسانه های قانونی کشور در کارنامه خود هیچ ندارند.

لذا در این بیانیه و همچون گذشته با تاکید بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و رسیدن به جامعه ای آزاد در چهارچوب قانون اساسی از مسئولان مربوطه در دستگاه قضایی درخواست پیگیری و آزادی فوری این عزیزان را داریم تا هرچه زودتر بتوانند در هوای تازه ی آزادی نفس بکشند.


گفتنی است ساجده کیانوش راد، ریحانه طباطبایی و نازنین خسروانی، سه فعال اصلاح طلب هستند، که طی ماههای گذشته بازداشت شده اند.

0 comments:

ارسال یک نظر