رفع حصر از موسوی و کروبی به نفع همه است

محمد خاتمی در دیدار با فرزندان موسوی
جرس: سیدمحمد خاتمی در دیدار با فرزندان مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد با اشاره به تهدیدهای موجود و تاکید بر همدلی بار دیگر تصریح کرد که رفع حصر رهبران جبنش سبز باعث تلطیف فضای سیاسی می شود و به نفع همه است.

به گزارش کلمه، سه ماه پس از آنکه سید محمد خاتمی به ملاقات پدر و مادر دکتر زهرا رهنورد رفت، دختران رهنورد و میرحسین به رسم بازدید به دیدار خاتمی رفتند.

در این دیدار که در منزل خاتمی انجام شد و همسر وی نیز حضور داشت، دختران مهندس موسوی پس از ارائه‌ی توضیحاتی درباره آنچه از وضعیت پدر و مادرشان اطلاع دارند، به شرح فشارها و مشکلات ایجاد شده برای خود پرداختند.

آنها خاطرنشان کردند که این فشارها پس از توضیحاتی که درباره ی گفته های میرحسین موسوی در دیدار ماه مبارک رمضان مطرح کرده اند، شدت گرفته بود که زندگی، تحصیل و کار دختران مهندس موسوی را با مشکلاتی رو‌به‌رو ساخت.
 

در ادامه‌ی این دیدار، سید محمد خاتمی ضمن دلجویی و تقدیر از صبر و استقامت این عزیزان ابراز امیدواری کرد که در وضعیت کنونی که نشانه‌ی تهدیدهای فراوان وجود دارد و نیاز به همدلی بیشتر است، شاهد رفع حصر از عزیزان آقایان موسوی و کروبی و باز شدن و تلطیف فضای سیاسی جامعه باشیم که به نفع همه است.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان همچنین تاکید کرد که همگان باید نسبت به خطرات و توطئه های موجود هوشیار باشیم و اولویت خودمان را دفاع از اصل و سرنوشت کشور و حقوق اساسی مردم قرار دهیم و اجازه‌ی جسارت به هیچ قدرت و نیرویی، به‌خصوص از خارج، علیه ملت و کشور و دخالت در امور داخلی خود را ندهیم.

0 comments:

ارسال یک نظر