سازمان مجاهدین انقلاب: دعوت زندانیان سیاسی به پایان اعتصاب غذایشان

سحام نیوز: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی(شاخه خارج کشور) با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از وضعیت زندانیان سیاسی، از ۱۲ زندانی اعتصاب کننده دعوت کرد تا با توجه به شنیده شدن صدایشان به اعتصاب غذای خود پایان دهند. به گزارش سحام نیوز متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بیش از هرزمانی ندای مظلومیت جنبش سبز و ملت تحت حاکمیت استبدادطلبان شنیده می شود. یاد و خاطره اسطوره مردانی چون هدی صابر و شیرزنانی چون هاله سحابی که تحت سبعانه ترین شرایط توسط ماموران حکومتی خون خود را تقدیم راه آزادی و استقلال ملت کردند هرگز از ذهن ایران و ایرانی بیرون نخواهد رفت.
یاران دربند جنبش سبز که هرکدام اسوه استقامت و ایستادگی را با عمل خود معنی کرده اند ، در اعتراض به شهادت دویار جنبش هدی صابر وهاله سحابی و برای گرامیداشت یاد همه شهدای راه میهن و آزادی اعلام اعتصاب غذا کرده اند. بی شک صدای اعتراض مظلومانه ی آنها و شرایط سخت و تنگناهای زندانیان سیاسی بر کسی پوشیده نیست و این ندای اعتراضی یاران جنبش نیز آن را مجددا به گوش همگان رسانده است. اما متاسفانه کارنامه حاکمیت مستبد نشان می دهد که آنها مسولیت این فجایع انسانی در شکنجه گاههای خود را نمی پذیرند و با نیرنگ و فریب در لاپوشانی این مصیبت ها خواهند کوشید.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بار دیگر ضمن یادآوری و هشدار نسبت به شرایط سخت و تنگناهای اسرای جنبش سبز، ظلم های رفته به زندانیان سیاسی و همچنین قدردانی از تظلم خواهی سرافرازانه ی ۱۲ یار در اعتصاب غذا، اعلام می دارد؛ اکنون صدای اعتراض شما و شهدای جنبش به گوش آزادیخواهان رسیده و بیشتر نیز خواهد رسید، لذا تقاضا داریم تا برای جلوگیری از آسیب های بیشتر به سرمایه های گرانقدر جنبش سبز ایران نسبت به شکستن اعتصاب غذای خود اقدام نمایید.

 

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی
شاخه خارج کشور

۳۰ خرداد ۱۳۹۰

0 comments:

ارسال یک نظر