مطهری: با حمایت کور و متعصبانه، احمدی‌نژاد را مغرور کردند

افرادی مانند حسینیان که با حمایت کور و تعصب‌آلود خود از دولت در طول سه سال گذشته، علی‌رغم فریادهای امثال بنده مبنی بر وجود انحرافات فکری در دولت مانند لیبرالیسم فرهنگی و مسئله مکتب ایران و احساس خودکفایی در شناخت اسلام و بی‌نیازی از روحانیت، موجب رشد جریان انحرافی و غرور آقای احمدی نژاد شدند و مسبب وضع امروز هستند، اینها امروز باید شرمنده باشند، ولی می‌بینیم طلبکارند و برای دیگران حکم صادر می کنند.
علی مطهری پس از دیداری که با روحانیون مجلس داشت، بر ارائه سریع‌تر طرح سوال از احمدی نژاد به هیات رئیسه مجلس مصمم شد و تاکید کرد که نباید این اقدام را به معنی تضعیف دولت و رئیس جمهور تلقی کرد بلکه فرصتی است که احمدی نژاد می تواند منطق خود را مطرح کند.
این نماینده تهران در گفتوگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه سوال از احمدی نژاد باعث رفع برخی سوء تفاهمات و تقریب مجلس و دولت خواهد شد، افزود: علاوه بر این، این اقدام اقتدار مجلس را نیز ثابت می کند و مجلس از حالت انفعال خارج می شود و رئیس جمهور نیز در مسیر قانون قرار گیرد و بسیاری از حقایق نیز برای مردم روشن می شود و خود قضاوت خواهند کرد.
وی در مورد توقیف هفته نامه رسایی گفت: هفته نامه ۹دی تخلفات متعددی داشت و درج کاریکاتور روحانی یکی از تخلفات آن بود. به طور کلی وجود این گونه نشریات هتاک و افترا زن به نفع جنبش سبز و جریان انحرافی است چون آنها را در هاله‌ای از مظلومیت قرار می‌دهد و مخل وحدت جامعه اسلامی است.
البته در هفته نامه ۹دی مقالات خوب هم وجود داشت. هیات نظارت بر مطبوعات در این دوره به نشریات اصلاح‌طلب و اصول گرا به یک چشم نگاه می‌کند و این طور نیست که نشریات موسوم به اصول‌گرا در حاشیه امن قرار داشته باشند. لذا هیات به نشریات شبیه ۹دی هشدار می‌دهد که از این پس بیشتر مراقب رفتار خود باشند و با آبروی افراد بازی نکنند. رهبر انقلاب هم درباره یک وبلاگ هتاک تعبیر "غلط‌اندرغلط" را به کار بردند.
مطهری در مورد اظهارات اخیر حسینیان ادامه داد: افرادی مانند آقای حسینیان که با حمایت کور و تعصب‌آلود خود از دولت در طول سه سال گذشته، علی‌رغم فریادهای امثال بنده مبنی بر وجود انحرافات فکری در دولت مانند لیبرالیسم فرهنگی و مسئله مکتب ایران و احساس خودکفایی در شناخت اسلام و بی‌نیازی از روحانیت، موجب رشد جریان انحرافی و غرور آقای احمدی نژاد شدند و مسبب وضع امروز هستند، اینها امروز باید شرمنده باشند، ولی می‌بینیم طلبکارند و برای دیگران حکم صادر می کنند.

0 comments:

ارسال یک نظر