رييس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات: قهر در عرصه سياسي را قبول ندارم

رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات بابيان اينكه درباره نحوه ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات دوره بعدي مجلس، تاكنون بحث و تصميم گيري در اين شورا نشده است، گفت:‌ قهر در عرصه سياسي را قبول ندارم.


به گزارش ایلنا، احمد حكيمي‌پور‌ درباره آرايش سياسي اصلاح‌طلبان در انتخابات دوره بعد مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ در جريان اصلاحات ديدگاه‌هاي مختلفي در مورد انتخابات وجود دارد و طبيعي است گروه ها وجريانات مختلف اصلاح طلب ديدگاه و مواضع مختلفي داشته باشند.


رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ادامه داد: با وجود اينكه در گروه هاي مختلف اصلاح طلب در مورد نحوه ورود يا عدم ورود به صحنه انتخاباتي بحث‌هايي مطرح شده اما تاكنون در شوراي هماهنگي جببه اصلاحات در رابطه با اين مسئله صحبت و تصميم گيري نشده است.


دبيركل حزب اراده ملت درادامه اين گفت‌وگو با بيان اينكه "قهر در عرصه سياسي را قبول ندارم" تصريح كرد: معتقدم كه اصلاح‌طلبان بايد از حق قانوني خود كه در قانون اساسي نظام جمهوري اسلامي هم آمده،استفاده كنند.


وي اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبان تا جايي كه مي‌توانند بايد در عرصه سياست اثرگذاري داشته باشند اما از سوي ديگر نيز در عرصه انتخابات حداقل شرايط را مسوولان اجرايي و نظارتي فراهم كنند.


حكيمي‌پور دغدغه اصلاح طلبان را بوجود آمدن شرايطي از جمله برگزاري انتخابات به صورت رقابتي و سالم عنوان كرد و افزود: ‌ما معتقديم كه مسوولان برگزاري اعم از اجرايي و نظارتي بايد انگيزه حضور را براي همه فعالان سياسي در شرايط مساوي را فراهم كنند تا فعالان انتخاباتي نيز بتوانند مردم را قانع و توجيه كرده تا در عرصه انتخابات حضور يابند.


اين فعال سياسي اصلاح طلب تاكيد كرد: ‌جريان اصلاحات كه جزو نظام بوده و درشكل گيري،‌پيروي و استمرار اين انقلاب و نظام نقش داشته نبايد در كنار قرار بگيرد.

0 comments:

ارسال یک نظر